تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30192.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از سه نمایشگر HDR غول آسا در سری گیمینگ Rog Strix XG پرده برداشت

شرکت پرآوازه ایسوس ساعاتی پیش و در نخستین ساعات برگزاری نمایشگاه CES، از سه مانیتور گیمینگ غول آسای جدید در سری Rog Strix XG خود رونمایی کرد. هر سه این مانیتورها مجهز به پنل‌های بزرگ ...

شرکت پرآوازه ایسوس ساعاتی پیش و در نخستین ساعات برگزاری نمایشگاه CES، از سه مانیتور گیمینگ غول آسای جدید در سری Rog Strix XG خود رونمایی کرد. هر سه این مانیتورها مجهز به پنل‌های بزرگ VA بوده و از استاندارد DisplayHDR و تکنولوژی FreeSync 2 پشتیبانی به عمل می‌آورند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردکوی استان گلستان

این موضوع حاوی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردکوی استان گلستان - نکته‌ای است، آن هم اینکه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردکوی استان گلستان - نباید انتظار تراکم پیکسلی چندان جالبی در این مانیتور داشته باشید، خصوصا در مقایسه با رقبایی مثل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردکوی استان گلستان - سامسونگ، دل و فیلیپس که همگی مانیتورهای مشابهی با رزولوشن 1440p معرفی کرده‌اند. هر چند مانیتور جدید ایسوس می‌تواند تصاویر را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردکوی استان گلستان - با نرخ رفرش 144 هرتز به نمایش بگذارد تا برای بازی‌های اکشن سریع گزینه بسیار ایده‌آلی باشد.

اما در نهایت، XG32VQ را داریم که با ابعاد 31.5 اینچ کوچک‌ترین مانیتور این سری محسوب می‌شود. این مانیتور غول‌آسا با نسبت تصویر 16:9، دارای رزولوشن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردکوی استان گلستان - 1440p است و تصاویر را با نرخ رفرش 144 هرتز به نمایش می‌گذارد. پشتیبانی از استاندارد DisplayHDR 400 و پوشش 94 درصد از طیف رنگی گسترده DCI-P3 نیز از دیگر خصوصیات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردکوی استان گلستان - آن به شمار می‌آیند.

دو مدل XG49VQ و XG32VQ  - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردکوی استان گلستان - تا پایان این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کردکوی استان گلستان - ماه روانه بازار می‌شوند، اما مدل 43 اینچی تا انتهای بهار 2019 در دسترس گیمرهای علاقه‌مند قرار خواهد گرفت. ایسوس هنوز در مورد قیمت این سه مانیتور صحبتی به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone