تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27243.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر در نمایشگاه اینوتکس

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر از سال ۹۶ تلاش می‌کند تا اکوسیستم کسب‌وکارهای نوپا را با حمایت از استارت‌آپ‌های خلاق، غنی‌تر کند. این مرکز که با تلاش سامسونگ ایران و دانشگاه امیرکبیر ایجاد شده به استارت‌آپ‌هایی ...

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر از سال ۹۶ تلاش می‌کند تا اکوسیستم کسب‌وکارهای نوپا را با حمایت از استارت‌آپ‌های خلاق، غنی‌تر کند.

این مرکز که با تلاش سامسونگ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشان استان اصفهان - ایران و دانشگاه امیرکبیر ایجاد شده به استارت‌آپ‌هایی که در زمینه‌های انرژی، محیط زیست، سلامت و آموزش در مرحله اولیه شکل‌گیری هستند کمک می‌کند تا سریع‌تر بتوانند محصول اولیه خود را آماده و آن را وارد بازار کار کنند. سپس استارت‌آپ‌ها با جذب سرمایه می‌توانند کسب‌وکار خود را گسترش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشان استان اصفهان - داده و از مرکز خارج شوند تا فضا را در اختیار بازیگران جدید قرار دهند.

این چرخه‌ی فرایند از دو سال پیش تا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشان استان اصفهان - امروز بارها تکرار شده و در این میان مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر مشغول حمایت و شتابدهی استارت‌آپ‌هاست، بدون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشان استان اصفهان - اینکه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشان استان اصفهان - از آنها هزینه یا سهامی دریافت کند چراکه کل این پروژه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی انجام می‌شود. اما امکاناتی که مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر در اختیار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کاشان استان اصفهان - استارت‌آپ‌ها قرار می‌دهد چه هستند و چه حمایت‌های مالی و چه روندهایی برای شتابدهی برای آنها در نظر گرفته شده است؟

در این گزارش ویدیویی از حضور نمایندگان مرکز در نمایشگاه اینوتکس، می‌توانید پاسخ این پرسش‌ها را پیدا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دادلی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
طرفای کوی روحی کاشان هم خدمات دارید
پاسخ: بله در کوی روحی شهر کاشان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone