تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20817.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده‌های نسل دوازدهم Alder Lake اینتل احتمالا هسته‌های بزرگ و کوچک دارند

شایعه شده اینتل می‌خواهد فناوری هیبرید پردازنده های Lakefield را به پردازنده های دسکتاپ نیز بیاورد. اینتل ماه گذشته از پردازنده‌های Lakefield برای دیوایس‌های دو نمایشگره و کامپیترهای شخصی تاشو رونمایی کرد. پردازنده‌های این سری ...

شایعه شده اینتل می‌خواهد فناوری هیبرید پردازنده های Lakefield را به پردازنده های دسکتاپ نیز بیاورد.

اینتل ماه گذشته از پردازنده‌های Lakefield برای دیوایس‌های دو - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - نمایشگره و کامپیترهای شخصی تاشو رونمایی کرد. پردازنده‌های این سری از فناوری Hybrid بهره برده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - و همانند آنچه در پردازنده‌های ARM دیده می‌شود، از هسته‌های کوچک و بزرگ برخوردارند. حال بر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - اساس گزارش جدید VideoCardz، اینتل قصد دارد این فناوری را به پردازنده‌های دسکتاپ نیز بیاورد.

در گزارش یاد شده به سه SKU (دو 8+8 و یک 0+6) اشاره شده است. به نظر می‌رسد SKUهای پیشرفته تر مثل Core i7 و Core i9 شانزده هسته خواهند داشت که شامل ۸ هسته بزرگ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - و ۸ هسته کوچک می‌شود. SKUهای ارزان قیمت تر نیز تنها هسته‌های بزرگ خواهند داشت.

سازندگان تراشه اغلب از هسته‌های کوچک در پردازنده‌های موبایل و به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - منظور صرفه جویی در مصرف باتری استفاده می‌کنند، بنابراین باید دید اینتل با استفاده از هسته‌های کوچک در پردازنده‌های دسکتاپ چه مزایایی را برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران

در ادامه گزارش به اطلاعاتی از پرازنده‌های سری Alder Lake - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - نیز اشاره شده است. این سری احتمالاً پردازنده‌های دسکتاپی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - نسل دوازدهم اینتل پس از سری Rocket Lake خواهد بود، بنابراین تا پایان سال آینده میلادی به بازار عرضه نخواهد شد.

آنطور که گزارش شده پردازنده‌های دسکتاپی سری Alder - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - Lake-S بر مبنای معماری ۱۰ نانومتری ساخته خواهند شد و به سوکت جدید LGA1700 نیاز دارند. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - اگر این خبر صحت داشته باشد، به این معنی است که سوکت LGA1200 تنها پس از دو نسل جای خود را به سوکت جدید خواهد داد.

بر اساس گزارش یاد شده اینتل از سوکت LGA1700 برای سه نسل استفاده خواهد کرد و احتمال دارد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - در ادامه پشتیبانی از PCIe 5.0 را نیز به آن اضافه کند. خبر خوب اینکه پردازنده‌های نسل یازدهم Rocket Lake اینتل از استاندارد PCIe 4.0 پشتیبانی خواهند کرد.

در ادامه گزارش آمده توان طراحی حرارتی (TDP) پردازنده‌های سری K همچنان ۱۲۵ وات باقی خواهد ماند، اما توان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سرخرود استان مازندران - طراحی حرارتی پردازنده‌های استاندارد سری S ممکن است به ۸۰ وات برسد و ممکن است پرازنده‌های سری Rocket Lake نیز با این میزان TDP روانه بازار شوند. تراشه‌های جدید شامل هسته‌های بزرگ Golden Cove و هسته‌های کوچک Gracemont می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone