تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30415.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

احتمال تولید و عرضه کفش‌ هوشمند توسط سامسونگ

اینکه سامسونگ دوست دارد اکوسیستمی از محصولات هوشمند خود توسعه دهد، مطلب عجیبی نیست. چند وقتی است که اپل در حال بنیانگذاری چنین امپراطوری بوده و در این زمینه هم موفق عمل کرده است. حال ...

اینکه سامسونگ دوست دارد اکوسیستمی از محصولات هوشمند خود توسعه دهد، مطلب عجیبی نیست. چند وقتی است که اپل در حال بنیانگذاری چنین امپراطوری بوده و در این زمینه هم موفق عمل کرده است. حال پتنت جدیدی از کمپانی کره‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد کفش‌ هوشمند سامسونگ نیز قرار است روزی به بازار عرضه شود.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

تا به حال سامسونگ فعالیت‌های زیادی در زمینه پوشیدنی‌های هوشمند انجام داده اما هیچگاه خود رسماً سراغ چنین محصولاتی نرفته و به همکاری با شرکت‌های دیگر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - راضی بوده است. با این وجود، پتنت جدید این کمپانی احتمال تولید و عرضه کفش‌ هوشمند سامسونگ را بالا برده است و ممکن است خط تولیدی برای این محصولات جدید - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به راه افتد.

سامسونگ چند وقت پیش تولید و عرضه چند تجهیز جانبی هوشمند را تجربه کرده اما تلاش آنچنانی برای کسب سهم بزرگی از بازار چنین محصولاتی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - انجام نداده است. از این تلاش‌ها می توان به لباس هوشمند (Samsung SmartSuit) که برای تمرین ورزشکاران شرکت کننده در المپیک زمستانی طراحی شده بود، اشاره کرد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

علاوه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بر این دو سال پیش نیز استارتاپی به اسم IOFIT هم با کمک همین شرکت، شروع به ساخت کفش هوشمند مخصوص ورزش گلف نموده است. حال پتنت جدید منتشر شده داستان دیگری دارد و بیشتر مدل خاصی از کفش‌های مخصوص دوییدن را توصیف می‌کند.

با این وجود پتنت جدید، جزئیات زیادی از قابلیت‌های خاص کفش - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هوشمند سامسونگ را نمایان نمی کند. تنها دو روش - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به خصوص برای رابط کاربری این کفش‌ها را به نام کمپانی کره‌ای ثبت کرده است. یک روش آن، تعبیه نواری پشت کفش به شمار می‌رود و دیگری نیز مخفی کردن چند کلید زیر یک کاور را در همین محل پیشنهاد می‌دهد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

پیشتر قابلیت شمارش قدم‌های هر کاربر در ردیاب‌های سلامتی تعبیه شده اما ممکن است سامسونگ روش‌های جدیدی برای تخمین فشار وارده حین تمرین پیدا کرده باشد. به هر حال این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - امکان هم وجود دارد که سامسونگ بار دیگر با یک برند تولید کننده‌ی ورزشی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - معروفی همکاری کند و محصول هوشمند جدیدی را عرضه نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone