🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17383.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نتایج بنچمارک اگزینوس ۱۰۰۰ از قدرت بالاتر نسبت به اسنپدراگون ۸۷۵ و A13 حکایت دارد

طبق اطلاعات جدید، چیپ اگزینوس ۱۰۰۰ سامسونگ قدرت بالاتری نسبت به اسنپدراگون ۸۷۵ خواهد داشت و در پرچمداران ۲۰۲۱ این برند کره‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. افشاگر مطرح دنیای فناوری، «Ice Universe» اخیرا ادعا کرده ...

طبق اطلاعات جدید، چیپ اگزینوس ۱۰۰۰ سامسونگ قدرت بالاتری نسبت به اسنپدراگون ۸۷۵ خواهد داشت و در پرچمداران ۲۰۲۱ این برند کره‌ای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان - مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افشاگر مطرح دنیای فناوری، «Ice Universe» اخیرا ادعا کرده که چیپ‌های اسنپدراگون ۸۷۵ و اگزینوس ۱۰۰۰ دارای معماری با چیدمان ۱+۳+۴ هسته خواهند بود، بنابراین این دو پردازنده از یک هسته اصلی، سه هسته قدرتمند و چهار هسته با مصرف - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان - انرژی بهینه بهره می‌برند.

ARM چند وقت پیش از طراحی هسته CPU جدید خود با نام Cortex-A78 رونمایی کرد که ۲۰ درصد عملکرد بالاتر یا تا ۵۰ درصد مصرف انرژی کمتر با حفظ عملکرد دارد. در حالی که شاید این هسته عملکرد چندان قابل توجهی نداشته باشد، این کمپانی که انویدیا آن را تصاحب می‌کند، از هسته قدرتمند X1 نیز رونمایی کرد که نتیجه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان - برنامه CXC محسوب می‌شود.

این هسته - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان - جدید در مقایسه با Cortex-A78 تا ۲۱ درصد و نسبت به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان - Cortex-A77 تا ۳۰ درصد عملکرد بالاتری دارد. این هسته ابعاد بزرگتری در مقایسه با A78 - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان - داشته و همچنین انرژی بیشتری مصرف می‌کند، بنابراین نباید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان - منتظر استفاده از چندین هسته X1 در یک چیپست باشیم.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان

با توجه به موارد بالا، انتظار می‌رود اگزینوس ۱۰۰۰ به یک هسته X1 برای اجرای فعالیت‌های سنگین، سه هسته - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان - Cortex-A78 برای فعالیت‌های روزانه و چهار هسته Cortex-A55 برای فعالیت‌های سبک مجهز شود. در حال حاضر اطلاعات مربوط به این چیپ تایید نشده، با این حال شاید در گوشی‌های سری گلکسی S21 مورد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان - استفاده قرار بگیرد.

علاوه بر ادعای این افشاگر، امتیاز پردازنده‌های آینده سامسونگ و کوالکام در بنچمارک Geekbench نیز مشخص شده است. اگزینوس ۱۰۰۰ در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۱۳۰۲ و ۴۲۵۰ را کسب کرده و امتیاز اسنپدراگون در این بخش‌ها به ترتیب برابر ۱۱۵۹ و ۴۰۹۰ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان - است که ادعای Ice universe را تایید می‌کند.

برای مقایسه بد نیست به عملکرد چیپست A13 Bionic اپل اشاره کنیم که در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب امتیاز ۱۳۲۷ و ۳۳۶۹ را کسب کرده که بسیار نزدیک به نماینده سامسونگ است.

با توجه به اینکه انتقادها از عملکرد پایینتر و مصرف انرژی بالاتر پردازنده‌های اگزینوس در مقایسه با اسنپدراگون بالا گرفته و همچنین فروش چیپ‌های سامسونگ در بازار موبایل با کاهش روبه‌رو شده، تمرکز روی نسل بعدی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تویسرکان استان همدان - آن‌ها منطقی به نظر می‌رسد. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که سامسونگ وظیفه تولید اسنپدراگون ۸۷۵ را برعهده گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یکتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** مایکروفر فوما FU-1882 شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone