تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20566.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ شیطان هم گریه می‌کند

در یک هفته بی‌رمق دیگر، صنعت بازی‌های موبایل میزبان دو اتفاق مهم بود. یکی اینکه بالاخره بتای دویل می کرای موبایل ( منتشر شد و دوم هم اینکه شبکه Adult Swim قسمت جدیدی از ریک ...

در یک هفته بی‌رمق دیگر، صنعت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بازی‌های موبایل میزبان دو اتفاق مهم بود. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یکی اینکه بالاخره بتای دویل می کرای موبایل ( - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - منتشر شد و دوم هم اینکه شبکه Adult Swim قسمت جدیدی از ریک و مورتی را در فروشگاه‌های اپلیکیشن قرار داد.

اول با دویل می کرای شروع می‌کنم که سال‌ها از معرفی‌اش می‌گذرد و اگر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نسخه آزمایشی از راه نمی‌رسید، کم کم به این نتیحه می‌رسیدیم که کپکام دیگر قیدِ بازی را زده است.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

بتای بازی در چین آغاز شده که البته برای تجربه‌اش باید کد فعال سازی داشته - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - باشید اما آنطور که ویدیوهای گیم پلی این بتا نشان می‌دهند، Devil May Cry Mobile: Pinnacle of - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - Combat تقریبا همان چیزی است که از یک دویل می کرای انتظار می‌رود.

یک Hack and Slash با مبارزات سرعتی که در آن می‌شود دشمنان را به روش‌های مختلف سلاخی کرد و در این میان با موسیقی تند و سریعش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آدرنالین را بالا ببرد.

فقط بزرگترین نگرانی که فعلا و با توجه به نمایش‌های بتا نسبت به بازی وجود دارد، سیستم کنترلش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است. تعداد دکمه‌ها خیلی زیاد هستند و برای بازی که می‌خواهد این‌قدر سریع باشد، این تعدد دکمه‌ها می‌تواند بازیکن را گیج کرده و ریتم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نبردها را کاهش بدهد.

حالا باید صبر کرد و دید در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نسخه نهایی سازنده چه تغییراتی در این قسمت می‌دهد. هنوز تاریخ عرضه Pinnacle of - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - Combat - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مشخص نیست و حتی معلوم نیست بازی در خارج از چین منتشر شود.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

هرچند با توجه به محبوبیت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مجموعه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - احتمالا بازی را در بقیه کشورها هم خواهیم دید. اما - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از دویل می کرای موبایل که بگذریم به ریک و مورتی می‌رسیم که قرار است دوباره با یک بازی جدید به موبایل بیاید.

این بازی Rick and Morty: Clone Rumble نام دارد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و آنطور که در توضیحات - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بازی نوشته شده ،هدف بازیکن این است که به همه نشان بدهد ریک‌ترین ریکِ دنیایِ ریک و مورتی کیست.

بنابراین در یک ماجراجویی باید گروه خود را از بین شخصیت‌های مختلف را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بسازید و به جنگ دشمنان بروید تا این قضیه را ثابت کنید. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بازی فعلا در اندونزی منتشر شده و تاریخ عرضه جهانی‌اش هنوز مشخص نیست.

Beat Legend: AVICII

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آفلاین است

Beat Legend: AVICII از لحاظ گیم پلی تفاوتی با موزیکال‌هایِ حالِ حاضرِ بازار ندارد و باز باید در واکنش‌های مناسب، دایره‌هایی که به سمت پایین می‌آیند را لمس کنید.

اما چیزی که موزیکال‌های کلیشه‌ای موبایل را معمولا از هم جدا می‌کند، استفاده از آهنگ‌های مختلف است و Beat Legend: AVICII به‌خاطر حضور آهنگ‌های آویچی سعی کرده یک تجربه متفاوت‌تر ارائه بدهد.

بازی پانزده تا از موزیک‌های این دی‌جی و ریمیکس کننده معروف را دارد و هر مرحله - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بازیکن در محیطی با رنگ‌های زیبا و جزییات فراوان باید سعی کند همین آهنگ‌ها را بنوازد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Beat Legend: AVICII

سازنده: Atari, Inc. قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اندروید حجم: 1200 / 680 مگابایت زبان:

Super Clone

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آنلاین است

سوپر کلون شبیه به نسخه سرراست‌ترِ Archero است. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در اینجا هم کنترل یک قهرمان را دارید، با پیشروی یکی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یکی مرحله‌ها را پشت سر می‌گذارید و وارد محیط‌های چالش برانگیزتر می‌شوید و بعد از اینکه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - باختید هم دوباره به اول برمی‌گردید و همین کار را تکرار می‌کنید.

حالا چرا این سبک بازی‌ها اعتیادآور است؟ به‌خاطر آیتم‌هایی که بازی در این ماجراجویی به بازیکن می‌دهد. بعد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از اتمام هر مرحله می‌شود از بین - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قدرت‌ها آن چیزی که بیشتر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به سبک بازی‌تان می‌خورد را انتخاب کنید و آماده‌تر به جنگ دشمنان بروید.

همین تلاش برای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - افزایش قدرت و حضور چالش‌های متنوع هم باعث شده این سبک بازی‌ها جذاب باشند. حالا چرا بازی سرراست است؟ چون - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در Super Clone تیراندازی به‌عهده خود بازیکن نیست. در اینجا شخصیت اصلی خودش تیراندازی می‌کند و بنابراین تنها باید او را حرکت داده یا در برابر تیرهای دشمنان جاخالی بدهید.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Super Clone

سازنده: LeftRight قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 106 مگابایت زبان:

Nightspeed

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آنلاین است

نایت ‌اسپید (Nightspeed) وضعیتی شبیه به Beat Legend: AVICII دارد. هر دو گیم پلی آشنایی دارند اما همانطور که در Beat Legend: - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - AVICII موسیقی و استایل گرافیکی به کمک بازی آمد، در نایت اسپید هم دقیقا همین دو بخش باعث شده تا بازی حداقل برای مدتی کوتاه لذت بخش باشد. در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نایت اسپید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بازیکن می‌تواند در بخش تک نفره با ماشین و آهنگ‌های درونش در پیستی که قرار داده شده رانندگی کند یا در قسمت آنلاین توانایی‌هایش را در برابر بقیه بازیکن‌های آنلاین به چالش بکشد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Nightspeed

سازنده: Montefano Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 48 مگابایت زبان:

The Gardens Between

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آفلاین است

The Gardens Between هم از آن دسته بازی‌هایی است که با تاخیر به اندروید آمده‌اند. بازی ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های خانگی منتشر شد، ۲۰۱۹ به iOS آمد و حالا نوبت به اندروید رسیده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تا میزبان این بازی پازل باشد.

بازی ماجراجویی دو نوجوان را روایت می‌کند که طی اتفاقی وارد یک اقیانوس بزرگ می‌شوند و حالا باید سعی کنند به خانه‌هایشان برگردند. معماهای The Gardens Between براساس حرکت زمان طراحی شده‌اند.

به این شکل که وقتی با شخصیت‌های اصلی به سمت جلو پیش می‌روید، زمان هم به جلو می‌رود اما هنگامی که برمی‌گردید، زمان به عقب حرکت می‌کند. با توجه به همین مسئله باید معماها را حل کنید.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

The Gardens Between

سازنده: The Voxel Agents قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 756.9 / 420 مگابایت زبان:

Spirit Sprint

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آفلاین است

در نگاه اول و با تماشای تصاویر Spirit Sprint احتمالا چیزی که جلب توجه می‌کند سبک گرافیکی زیبایش است و بازی‌های این شکلی هم معمولا سعی دارند با یک موسیقی آرامش بخش این زیبایی را کامل‌تر کنند.

Spirit Sprint این خصوصیات را دارد ولی شاید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جالب‌ترین ویژگی بازی، استفاده از چند مکانیزمِ حرکتِ متفاوت باشد. Spirit Sprint یک بازی رانر است که در آن کنترل حیواناتی را به‌عهده دارید و با عبور از چالش‌ها باید سعی کنید رکورد بزنید.

نکته اینجاست کنترل هر حیوان متفاوت با دیگری بوده و همین باعث شده تا بازی جذابیتش را تنها مدیون بخش صدا و تصویرش نباشد و گیم پلی هم تا حدی به کمکش بیاید.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Spirit Sprint

سازنده: Delta Reality قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 103.4 / 41 مگابایت زبان:

Dead Zone

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

  • بازی آفلاین است

راستش را بخواهید Dead Zone به آن اندازه‌ای که در تصاویرش نشان می‌دهد اکشنِ جذابی نیست و گیم‌پلی‌اش بعد از مدتی روند یکنواختی به خودش می‌گیرد اما چون بازی آفلاین است و این روزها سوم شخص‌های آفلاین کمیاب شده‌اند، می‌شود تجربه‌اش را پیشنهاد داد.

بازی شبیه به اکشن‌های مرحله‌ای بوده و هر مرحله چندین دشمن سر راه‌تان سبز می‌شود و باید آن‌ها را از سر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - راه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بردارید. در این میان هم می‌توانید شخصیت اصلی را قوی‌تر کنید و مجهزتر پا به مرحله‌های بعدی بگذارید.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

Dead Zone - Action TPS

سازنده: FORZA GAMES قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 327.37 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone