تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20831.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

AMD از پردازنده‌های دسکتاپی Ryzen 4000 G-Series و Athlon 3000 رونمایی کرد

AMD تقریباً یک ماه پس از معرفی پردازنده‌های دسکتاپی رایزن 3000XT، از پردازنده‌های Ryzen 4000 G-Series و Athlon 3000 برای دسکتاپ رونمایی کرد. چیپ‌های Ryzen 4000 G-Series از پردازشگر گرافیکی Radeon برخوردار هستند که به ...

AMD تقریباً یک ماه پس از معرفی پردازنده‌های دسکتاپی رایزن 3000XT، از پردازنده‌های Ryzen 4000 G-Series و Athlon 3000 برای دسکتاپ رونمایی کرد.

چیپ‌های Ryzen 4000 G-Series از پردازشگر گرافیکی Radeon برخوردار هستند که به گفته AMD عملکرد بسیار مطلوبی در بازی‌ها خواهند داشت. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سازنده می‌گوید چیپ‌های جدید برای دسکتاپ‌های مصرفی از پیش ساخته شده طراحی شده‌اند و از آن‌ها می‌توان در سیستم‌های All-in-One و سیستم‌های گیمینگ از پیش جمع شده استفاده نمود.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

پردازنده‌های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جدید در سه مدل رایزن ۳، ۵ و ۷ با توان طراحی گرمایی (TDP) ۶۵ و ۳۵ وات معرفی شده‌اند تا جوابگوی نیازهای مختلف - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باشند. رایزن ۷، ۵ و ۳ به ترتیب از هشت، شش و چهار هسته و شانزده، دوازده و هشت ترد برخوردارند. سرعت کلاک پردازنده رایزن 7 4700G در حالت پایه ۳.۶ گیگاهرتز بوده و در حالت Boost به ۴.۴ گیگاهرتز می‌رسد.

AMD می‌گوید پردازنده‌های Ryzen 4000 G-Series فعلاً برای سیستم‌های از پیش ساخته شده عرضه شده‌اند و کاربرانی که قصد دارند از این پردازنده‌ها در سیستم‌های سفارشی شده استفاده کنند، باید کمی بیشتر صبر کنند. انتظار می‌رود چیپ‌های این سری از سه ماهه سوم - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سال جاری میلادی در سیستم‌های شرکت‌هایی همچون HP و لنوو به کار گرفته شوند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

AMD همچنین از پردازنده‌های جدید سری Athlon به نام‌های Athlon Gold 3150G, 3160GE با چهار هسته و چهار ترد و Athlon Silver 3050GE با دو هسته و چهار ترد رونمایی کرد. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این پردازنده‌ها از لحاظ عملکرد با چیپ‌های دسکتاپی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پنتیوم گلد و سلرون اینتل قابل قیاس هستند.

جالب است بدانید فناوری ۷ نانومتری Zen 2 شرکت AMD در پردازنده سفارشی Xbox سری ایکس و پلی استیشن ۵ نیز به کار رفته، بنابراین پس از عرضه سیستم‌های مبتنی بر این فناوری می‌توان تا حدودی با گرافیک نسل بعد بازی‌ها آشنا شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone