تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20833.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای کامل مشخصات و تصاویر گلکسی نوت ۲۰ الترا؛ امکان استریم بیش از ۹۰ بازی Xbox

اگرچه پیش از این با برخی توانایی‌های پرچمداران جدید سامسونگ آشنا شده بودیم، اما حالا لیستی کامل از مشخصات سخت افزاری و قابلیت‌های تازه موبایل گلکسی نوت 20 الترا را در اختیار داریم که پیش ...

اگرچه پیش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - از این با برخی توانایی‌های پرچمداران جدید سامسونگ آشنا شده بودیم، اما حالا لیستی کامل از مشخصات - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - سخت افزاری و قابلیت‌های تازه موبایل گلکسی نوت 20 الترا را در اختیار داریم که پیش از این به گوش نرسیده بود. در همین حین تصاویری تازه و واضح هم از این موبایل فاش شده است.

بر اساس گزارش WinFuture.de گلکسی نوت ۲۰ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - الترا نمایشگری ۶.۹ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن +WQHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز داشته که به نظر از تکنولوژی +HDR10 هم - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - پشتیبانی می‌کند. این موبایل برای اولین بار مجهز به شیشه محافظ گوریلا گلس ۷ خواهد بود.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران

دیگر توانایی جدید و دستاورد تازه سامسونگ در این زمینه، قلم S Pen گلکسی نوت ۲۰ الترا است که برای نخستین بار به میزان تاخیر فوق‌العاده پایین ۹ میلی‌ثانیه رسیده است. این تلفن هوشمند از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2 برخوردار بوده و اسپیکرهایی استریو طراحی شده توسط AKG دارد.

چیپست‌های در نظر گرفته شده برای این موبایل هم مدل اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون +۸۶۵ هستند که با رم ۱۲ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - یا ۱۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - با توان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد بود. جهت افزایش عمر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - باتری، سامسونگ تلاش کرده از نرخ رفرش متغیر و پویا استفاده کند. ضمن اینکه سنسور اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش جایگذاری شده است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران

از نظر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - دوربین هم شرکت کره‌ای پیشرفت‌هایی در زمینه سنسورهای به کار گرفته شده اعمال کرده و برای گلکسی نوت ۲۰ الترا دوربینی سه‌گانه متشکل از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک سنسور ۱۲  مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - اپتیکال ۵ برابری تدارک - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - دیده است. دوربین سلفی هم گفته می‌شود ۱۰ مگاپیکسل کیفیت خواهد داشت و از سیستم فوکوس خودکار دوال-پیکسل نیز پشتیبانی می‌کند.

اما یکی از قابلیت‌های تازه‌ای که پیش از این شنیده نشده بود، همراهی کامل گلکسی نوت ۲۰ الترا با سرویس‌های گیمینگ مایکروسافت است. طبق گزارش‌ها این موبایل هوشمند به طور کامل از سرویس‌های پروژه xCloud - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - و Xbox Game Pass پشتیبانی کرده و می‌توان از آن برای استریم بیش از ۹۰ بازی ایکس باکس استفاده کرد.

ناگفته - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - نماند موبایل‌های سری گلکسی نوت ۲۰ با همراهی محصولاتی دیگر از سامسونگ، از جمله گلکسی زد فولد ۲، گلکسی زد فلیپ 5G، احتمالا گلکسی تب اس۷، گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو در جریان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - رویداد آنپکد پانزدهم مرداد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مازندران استان مازندران - در ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ختا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
بابا جان، یخچال زیمنس KG55NVL21M گاهی اوقات دیگه خنک نمی کنه و بعضی از مواد تویشو کت می زنه. نه؟ بیشتر مشکلمون روی بخش سرمایشی این مدل یخچاله. حالا برای تعمیرش باید یک فنی خوب پیدا کنی. در شهر مازندران منطقه راهبند تعداد زیادی فنی خوب داریم که می تونن بیان تو خونه و این مشکل رو برطرف کنن. اینجا باید به چند چیز دقت کنیم، اول از همه باید از یک فنی با تجربه استفاده کنیم و دوم اینکه قیمت تعمیر یخچال رو قبل از شروع کار با فنی تعیین کنیم تا بعدا قیمت پشیمونی نشیم. امیدوارم که مشکل شما هم برطرف بشه



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone