🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21090.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پلیس در امارات و چین با کلاه ۷ هزار دلاری بیماران مبتلا به کرونا را پیدا می‌کند

در گذشته پلیس چین از عینک حرارتی برای بررسی تب افراد در این کشور استفاده کرده بود و حالا پلیس در این کشور و ایتالیا از یک کلاه هوشمند استفاده می‌کند که کاربرد مشابه با ...

در گذشته پلیس چین از عینک حرارتی برای بررسی تب افراد در این کشور استفاده کرده بود و حالا پلیس در این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - کشور و ایتالیا از یک کلاه هوشمند استفاده می‌کند که کاربرد مشابه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - با عینک دارد، البته به تجهیزات پیشرفته‌تری مجهز شده است.

این کلاه به یک دوربین در بالای خود مجهز شده و پلیس می‌تواند - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - توسط آن افراد در حال عبور را تحت نظر بگیرد. این کلاه که توسط - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - شرکت «KC Wearable» توسعه پیدا کرده، به وسیله یک دوربین اینفرارد دمای بدن افراد را به پلیس نشان می‌دهد. شاید این وسیله در آینده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - تبدیل به ابزاری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - برای کنترل موج جدید شیوع کرونا شود.

این کلاه هوشمند با نام KC N901 شناخته می‌شود و از پردازنده ARM، نمایشگر واقعیت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - افزوده، دوربین اینفرارد و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - دوربین نور مرئی بهره می‌برد. بر اساس مشخصات این کلاه، فردی که از آن استفاده می‌کند می‌تواند دمای دیگران را از فاصله ۲ متری و با میزان خطای ۰.۳ درجه سلسیوس تشخیص دهد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان

پلیس در صورت استفاده از این کلاه‌ هوشمند می‌تواند دمای افراد را به صورت جداگانه و در محل‌های شلوغ اندازه‌گیری کند، کد QR افراد را اسکن و به اطلاعات آن‌ها دسترسی پیدا کند و همچنین توسط - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - آن قادر به شناسایی پلاک، افراد در محیط‌های تاریک یا چهره افراد با استفاده فناوری تشخیص چهره خواهد بود.

بر اساس اعلام این شرکت، در حال حاضر ۱۰۰۰ نمونه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - این کلاه در سراسر چین در حال استفاده است. هزاران کلاه توسط کشورهای خارجی سفارش داده شده و KC آن‌ها را با مبلغی در محدوده ۵ تا ۷ هزار دلار به فروش می‌رساند. از خریداران این کلاه‌ها می‌توان به پلیس ایتالیا و دبی اشاره کرد. در حالی که مقامات ایتالیا به صورت رسمی استفاده از این کلاه را تایید نکرده‌اند، یکی از شهروندان این کشور چنین موضوعی را تایید کرده است.

به گفته مدیر جهانی KC، دقت این کلاه برابر با ۹۶ درصد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر سنندج استان کردستان - است و این شرکت برای تولید آن آزمایش‌های زیادی انجام داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone