🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39421.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تصادف اتومبیل خودران استارتاپ Argo AI، دو نفر را راهی بیمارستان کرد

به تازگی یکی از اتومبیل های خودران آزمایشی شرکت Argo AI (استارتاپی که توسط کمپانی فورد حمایت می شود) دچار سانحه ای در پیستبورگ شده و در نتیجه آن، دو نفر جراحت برداشته و روانه ...

به تازگی یکی از اتومبیل های خودران آزمایشی شرکت Argo AI (استارتاپی که توسط کمپانی فورد حمایت می شود) دچار سانحه ای در پیستبورگ شده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و در نتیجه آن، دو نفر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جراحت برداشته و روانه بیمارستان شده اند. گزارش های اولیه نشان می - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دهد که این حادثه، ناشی از خطای انسانی راننده یک وانت بوده که قصد عبور از - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - چراغ قرمز را داشته و ارتباطی به اتومبیل آزمایشی Argo ندارد.

گفته می شود که این - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - وانت، برخوردی شدید با کناره اتومبیل Argo AI داشته و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سبب شده تا کار دو نفر از چهار شخص حاضر در اتومبیل، به بیمارستان کشیده شود. کمپانی فورد بعد از وقوع این حادثه در بیانیه ای گفته است:

ما آگاه هستیم که یکی از اتومبیل های آزمایشی Argo AI دچار حادثه شده است. در حال جمع آوری تمام اطلاعات هستیم. تمرکز ابتدایی ما روی حصول اطمینان از سالم بودن تمام افراد دخیل در این حادثه است.

در نهایت گفتنی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است که - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - انتشار اخبار مربوط به تصادف یک اتومبیل، هیچوقت خوشایند نیست اما ماجرای مربوط به اتومبیل Argo که به وضوح از خطای انسانی ناشی شده، می تواند از جهاتی یک خبر خوب باشد؛ زیرا هوش مصنوعی هنوز چندان پیشرفته - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نشده و گاهی، حوادثی از این دست را - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می آفریند. بنابراین اتومبیل های خودران هنوز مجبور به پیمودن مسیری طولانی هستند تا قادر به جلب اعتماد انسان ها باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone