🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17413.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هشدار اضطراری وزارت امنیت ملی آمریکا درباره یک باگ بحرانی در ویندوز

واحد مشاوره وزارت امنیت ملی آمریکا پس از کشف یک آسیب‌پذیری امنیتی مهم در نسخه سرور ویندوز، یک هشدار اضطراری برای ادارات دولتی صادر کرد. آژانس امنیت سایبری و زیرساخت یا CISA اخیرا در یک ...

واحد مشاوره وزارت امنیت ملی آمریکا پس از کشف یک آسیب‌پذیری امنیتی مهم در نسخه سرور ویندوز، یک هشدار اضطراری برای ادارات دولتی صادر کرد.

آژانس امنیت سایبری و زیرساخت یا CISA اخیرا در یک هشدار اضطراری به تمام ادارات و آژانس‌های فدرال اعلام کرده که آسیب‌پذیری «Zerologon» موجود - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - در سرورهای ویندوزی را تا روز دوشنبه برطرف کنند تا شبکه‌های دولتی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - در معرض خطر غیرقابل قبولی قرار نگیرند.

این اولین باری نیست که CISA یک هشدار اضطراری صادر می‌کند و برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - سومین بار در سال جاری میلادی با چنین موضوعی مواجه می‌شویم.

آسیب‌پذیری Zerologon که بسیار خطرناک - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - است و امتیاز ۱۰.۰ به آن داده شده، امکان کنترل تمام کامپیوترهای شبکه آسیب‌پذیر از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - جمله کنترل‌کننده‌های دامنه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - و سرورهایی که وظیفه مدیریت امنیت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - شبکه را برعهده دارند، فراهم می‌کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی

این باگ به علت اینکه مهاجم نیازی به سرقت یا استفاده از پسوردهای شبکه برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - دسترسی به کنترل‌کننده‌های دامنه ندارد، Zerologon نامگذاری شده است. هکرها می‌توانند تنها با بهره‌برداری از دستگاه‌های آسیب‌پذیر متصل به شبکه، یک پایگاه در آن ایجاد کنند.

با دسترسی کامل به شبکه، مهاجم می‌تواند درون آن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - بدافزار یا باج افزار قرار دهد یا اینکه اطلاعات حساس داخلی را سرقت کند. به گفته شرکت امنیتی «Secura» که این باگ را کشف کرده، برای نفوذ به شبکه با استفاده از این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - آسیب‌پذیری تنها به ۳ ثانیه زمان نیاز است.

مایکروسافت در ماه آگوست یک پچ اولیه برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل منتشر کرد، با این حال به علت پیچیدگی این باگ، ردموندی‌ها از انتشار نسخه دوم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - این پچ در اوایل سال آینده میلادی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - برای رفع کامل هرگونه مشکل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - خبر دادند.

با وجود انتشار این پچ از سوی مایکروسافت، محققان به این موضوع پی بردند که همچنان با استفاده از کد می‌توان به شبکه نفوذ کرد و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - هکرها با استفاده از این کد می‌توانند حمله خود را اجرایی کنند. در حالی هشدار CISA - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - تنها ادارات و آژانس‌های فدرال را هدف قرار داده، این آژانس اعلام کرده که کمپانی‌ها و مصرف‌کنندگان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - نیز - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فراهان استان مرکزی - باید در سریعترین زمان ممکن پچ این آسیب‌پذیری را نصب کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone