تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27476.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی ICEY؛ صدا، دوربین، اکشن

گریم‌ولور (GrimValor) با سختی هدفمند و گیم‌پلی سرعتی‌اش، اکشنی اعتیادآور و پُر زد و خورد را به‌وجود آورد اما قبل از اینکه گریم‌ولور به عنوان پرچمدار اکشن‌های سریع موبایل شناخته شود این ICEY بود که نشان ...

گریم‌ولور (GrimValor) با سختی هدفمند و گیم‌پلی سرعتی‌اش، اکشنی اعتیادآور و پُر زد و خورد را به‌وجود آورد اما قبل از اینکه گریم‌ولور به عنوان پرچمدار اکشن‌های سریع موبایل شناخته شود این ICEY بود که نشان داد چگونه می‌توان محدودیت‌ها را پشت سر گذاشت و یکی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از جذاب‌ترین نبردها در قالب تلفن‌های هوشمند را به تصویر کشید.

برخلاف گریم‌ولور که شبیه به نسخه سریع‌تر شده دارک سولز (Dark Souls) است، ICEY بیشتر به سری دویل می کرای (Devil May Cry) شباهت دارد. مبارزات فوق‌العاده سریع و حرکت‌های ترکیبی مختلف که دست بازیکن را برای جنگیدن باز گذاشته‌اند و می‌توانید نبردها را آنگونه که می‌خواهید پیش ببرید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

البته از آن نبردهای استراتژی‌محور گریم‌ولور در اینجا خبری نیست اما سازنده با افزایش آدرنالین، نشان داده با چاشنی بیشتر سرعت هم می‌توان تجربه‌ای همچنان فراموش‌نشدنی ارائه داد. ICEY داستان شخصیتی با همین نام را روایت می‌کند که ماموریتش یافتن فردی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با نام «یهودا» (Judas) است، دشمنی که می‌خواهد آخرالزمان به راه بیاندازد. بنابراین در نقش ICEY باید جلوی این فاجعه را بگیرید.

اگرچه ICEY بیشترین جذابیتش را مدیون اکشن خالصش است، با این حال نوع روایت بازی باعث شده همین داستان کلیشه‌ای نجات دنیا بازیکن را پای اتفاقات نگه دارد. در بازی یک راوی لحظه‌ها را توصیف کرده و گاهی اوقات هم در نقش راهنما به بازیکن کمک می‌کند. چیزی که مشابهش را حدی در عنوان معروف باسشن (Bastion) هم دیده بودیم.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

ترکیب این راوی با موسیقی‌های زیبا باعث شده تا ICEY به اثری پرسر و صداتر نسبت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به آثار مشابه تبدیل شود و ترکیب این پویایی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - صداگذاری در جهان ساکت و خالی از سکنه ICEY، توانسته پارادوکسی لذت‌بخش را به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - وجود بیاورد و مخاطب تمام حواسش فقط به نبردها و مبارزات پرت نشود.

از دیدگاه گیم‌پلی ICEY اثری کاملا وفادار به استانداردهای سبک هک اند اسلش (Hack and Slash) است. حالا - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - استانداردهای پایه هک اند اسلش چه هستند؟ به زبانی ساده در جنگ‌های سرعتی و با انجام کمبوها مختلف، به هر روشی که دوست دارید بتوانید دشمنان را - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از پا در بیاورید. بدون آنکه بازی محدودیت خاصی در ترکیب حرکت‌ها داشته باشد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
افکت‌های رنگی استفاده شده نبردها را زیباتر کرده است.

ICEY کاملا همینطور است. در بازی و به غیر از آنالوگ برای دویدن شخصیت اصلی، چهار دکمه وجود دارد؛ ضربه زدن، حرکت سریع به جلو، پریدن و ضربه قدرتمند. در دقایق اولیه بازی آن‌قدرها دست مخاطب را - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در مبارزات - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - باز نگذاشته اما با ارتقا ICEY ترکیب هر کدام از این دکمه‌ها نتیجه‌اش یک حرکت متفاوت خواهد بود.

تا جایی که این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کمبوها به‌قدری زیاد می‌شوند که احتمالا از یک جایی به بعد دیگر نمی‌دانید از چه ترکیبی استفاده کنید. این سیستم مبارزات اعتیادآور با گرافیکی پرزرق و برق و مهم‌تر از آن فریم ریت نسبتا ثابت، ICEY را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های اکشن موبایل کرده است. بنابراین اگر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به دنبال عنوانی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هستید که هر لحظه‌اش آدرنالین خون‌تان را بالا ببرد، حتما ICEY را تجربه کنید.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

ICEY

سازنده: X.D. Network قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 345.71 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone