🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22969.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

هک گوشی از راه دور با ارسال امواج اولتراسونیک [تماشا کنید]

گوشی خود را روی میز رستوران گذاشته اید و در حال صرف شام هستید. ناگهان گوشی بدون دست زدن یا فرمان صوتی، شروع به سلفی گرفتن می کند و به طور خودکار با یکی از ...

گوشی خود را روی میز رستوران گذاشته اید - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - و در حال صرف شام هستید. ناگهان گوشی بدون دست زدن یا فرمان صوتی، شروع به سلفی گرفتن می کند و به طور خودکار با یکی از مخاطبین تماس می گیرد. در نگاه اول به نظر می رسد گوشی دچار باگ شده ولی چند متر آنطرف تر هکرها در حال کنترل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - آن هستند. اما چطور؟

به گفته محققان امنیتی، هکرها می توانند از فاصله تقریباً 9 متری ویبره های غیر قابل شنیدن را از طریق میز ارسال کرده و کنترل دستیار صوتی گوشی اندرویدی یا آیفون را در دست بگیرند. این حمله که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - «SurfingAttack» نام گرفته، از طریق ارسال امواج اولتراسونیک در سطح میز، دستیار دیجیتالی را هدف قرار می دهد.

در ادامه نحوه اجرای این - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - روش را مشاهده می - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - کنید:

در این روش با استفاده از خصوصیات منحصر به فرد انتقال اصوات در مواد جامد، می توان از فاصله - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - دورتر و بدون حضور در میدان دید، کنترل گوشی را از طریق گوگل اسیستنت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - و سیری در دست گرفته و بدون اطلاع کاربر کارهایی از قبیل برقراری تماس یا سرقت کد ارسال شده برای احراز هویت دو مرحله ای را انجام داد.

از آنجا که لرزش های ارسال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - شده قابل شنیدن نیستند، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - کاربر تا زمانی که به گوشی خود نگاه نکرده متوجه حمله نخواهد شد.

برای جلوگیری از به دام افتادن در این حمله، باید علاوه بر نگاه کردن به گوشی، دستیار صوتی را در صفحه قفل غیرفعال کرد و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - گوشی را پیش از رها کردن روی میز قفل نمود. همچنین باید از قاب های ضخیمی که از جنس چوب هستند استفاده کرده و تا جایی که - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - ممکن است موبایل را روی دستمال نرم قرار داد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان

در صورتی که گوشی اندرویدی دارید، می توانید گزینه Personal Results را در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - گوشی خود غیرفعال کنید. برای این کار گوگل اسیستنت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - را باز کرده و روی آیکون قطب نما در پائین صفحه سمت راست ضربه بزنید. سپس روی آواتار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - در سمت راست و بالای صفحه ضربه زده و Settings را انتخاب کنید. حال به مسیر Assistant > Assistant Devices > Phone رفته و Personal Results را غیرفعال کنید.

فراموش نکنید که انجام این حمله به میزی که گوشی روی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - آن قرار گرفته بستگی دارد. به گفته محققان این حمله در میزهایی از جنس آلومینیوم یا فولاد، شیشه و MDF به بهترین - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - شکل کار می کند. میزهای فولادی توانایی حمل لرزش ها تا فاصله تقریباً 9 متری را - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - دارند.

محققان روش SurfingAttack را روی گوشی های زیر امتحان کرده اند:

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیوا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام دور و بر روستای چرمهین اردستان هم مایکروفر اسنوا SG-54311 هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در روستای چرمهین شهر اردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone