🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22972.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سری بلک شارک 3 معرفی شد؛ شارژر 65 واتی و 12 گیگابایت رم LPDDR5

بلک شارک (Black Shark) که از زیرمجموعه های شیائومی به شمار می رود، از بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو با قابلیت های متنوع گیمینگ رونمایی کرد. این دو گوشی فعلاً در چین ...

بلک شارک (Black Shark) که از زیرمجموعه های شیائومی به شمار می رود، از بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - با قابلیت های متنوع گیمینگ رونمایی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - کرد. این دو گوشی فعلاً در چین به بازار عرضه شده اند و در آینده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - در دیگر کشورها روانه بازار خواهند شد.

مدل پرو در مقایسه با مدل استاندارد قابلیت های بیشتری ارائه کرده و نمایشگر بزرگ تری دارد. این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - گوشی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - از نمایشگر عظیم 7.1 اینچی OLED با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - رزولوشن 3120x1440 پیکسل و نرخ رفرش 90 هرتز برخوردار است. این مدل همچنین از سریع ترین نرخ ردیابی در دنیا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - (270 هرتز) پشتیبانی می کند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان

بلک شارک 3 پرو از چیپست اسنپدراگون 865 و رم 8 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - یا 12 گیگابایتی بهره می برد. البته فقط رم 12 گیگابایتی از نوع LPDDR5 است و رم 8 گیگابایتی از نوع LPDDR4X خواهد بود. این مدل تنها در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - یک ظرفیت حافظه داخلی (256 گیگابایت) روانه بازار می شود. از قابلیت های اتصالی آن نیز می توان به پشتیبانی از وای فای 6 و 5G اشاره کرد.

مدل پرو از دوربین سه گانه برخوردار است که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و حسگر 5 - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - مگاپیکسلی عمق سنج می شود. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان

باتری 5000 میلی آمپر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - ساعتی بلک شارک 3 پرو از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - کرده و به گفته شیائومی در مدت زمان 38 دقیقه به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - طور - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - کامل شارژ می شود. اگر کاربر حین بازی کردن نیاز به شارژ باتری داشته باشد، می تواند شارژر آهنربایی 18 واتی را به پنل پشتی متصل کند؛ بنابراین دیگر نیازی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - به سر و کله زدن با کابل USB-C حین بازی نخواهد بود.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان

یکی از مزیت های مدل پرو نسبت به مدل پایه، تریگرهای پاپ آپ هستند. تریگرهای حساس به لمس نسل قبلی جای خود را به دکمه های فیزیکی داده اند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - و سازنده طول عمر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - آنها را حداقل برای 300 هزار ضربه تضمین کرده است.

بلک شارک 3

مدل پایه از نمایشگر کوچکتر 6.67 اینچی با رزولوشن پائین تر 2400x1080 پیکسل و باتری 4720 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - برخوردار بوده و در آن خبری از تریگرهای فیزیکی نیست. تفاوت بعدی این مدل با برادر بزرگتر به ظرفیت حافظه داخلی باز می گردد؛ مدل پایه در ظرفیت رم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - و حافظه داخلی 8GB/128GB, 12GB/128GB و 12GB/256GB قابل خریداری است. به غیر از این موارد هر دو مدل تقریباً یکسان هستند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان

بلک شارک 3 و مدل پرو از لحاظ طراحی کاملاً شبیه به یکدیگر هستند و بدنه آنها از جنس فلز و شیشه است. هیچگونه ناچ، بریدگی یا حفره روی نمایشگر وجود ندارد و سازنده برای پراکنده کردن گرما، از دو برابر لوله گرمایی بیشتر در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - مقایسه با نسل قبل استفاده کرده است. نکته جالب اینکه بلک شارک 3 و مدل پرو برخلاف نسل قبل از جک 3.5 میلیمتری هدفون برخوردارند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان

بلک شارک 3 در سه رنگ مشکی، خاکستری و نقره ای و مدل پرو نیز در رنگ های مشکی فانتوم و نقره ای روانه بازار می شود.

بلک شارک 3 از دو روز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر خرمدره استان زنجان - دیگر با شروع قیمت 500 دلار برای مدل 8GB/128GB و بلک شارک 3 پرو نیز با قیمت 675 دلار برای مدل 8GB/256GB از تاریخ 17 مارس (27 اسفند) روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرشید نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
واو، چه خبر عالی! لذت بردم که از خدمات شرکت الو استفاده کردید و رضایت شما رو دریافت کردیم. تعمیر مایکروفر بایترون BMW-34RGS و توسط تیم خدمات شرکت الو در منزل شما انجام شده، خیلی واقعی بود. باور کنید، این بهترین روش برای اطمینان مشتری از خدمات مایکروفر است. منطقه میدان توحید و شهر خرمدره، جای خوبی برای کسانی است که به فضای آرام و زیبایی علاقه دارند. بازم از شما و خدمات شرکت الو سپاسگذارم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone