🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22971.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

بزرگترین رویداد سالیانه گوگل لغو شد؛ I/O 2020 زیر تیغ کرونا

گوگل هر سال در فصل بهار کنفرانس Google I/O را برگزار می‌کند که معمولا در آن شاهد معرفی جدیدترین نسخه از اندروید هستیم. برگزاری کنفرانس امسال اما در هاله‌ای از ابهام فرو رفته بود، زیرا ...

گوگل هر سال در فصل بهار کنفرانس Google - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - I/O را برگزار می‌کند که معمولا در آن شاهد معرفی جدیدترین نسخه از اندروید هستیم. برگزاری کنفرانس امسال اما در هاله‌ای از ابهام فرو رفته بود، زیرا سایه ویروس کرونا روی آن سنگینی می‌کرد. این کمپانی اما امروز اعلام کرده است که مراسم امسال برگزار نمی‌شود و آن‌ها به دنبال راه‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - دیگری برای برگزاری آن هستند.

کمپانی گوگل با مشاوره گرفتن از سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC) و سازمان جهانی بهداشت (WHO) و دیگر سازمان‌های بهداشتی، به این نتیجه رسیده است که کنفرانس Google I/O امسال را به صورت فیزیکی برگزار نکند. این کمپانی همچنین با ارسال ایمیلی به تمامی افرادی که بلیت این مراسم را خریداری کرده بودند، اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - که هزینه آن را به طور کامل تا تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) عودت می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان

همچنین مهمانانی که برای کنفرانس Google I/O ثبت نام کرده بودند، به صورت خودکار این اختیار را خواهند داشت تا بدون ایستادن در صف خرید، جواز حضور در مراسم سال دیگر را به دست بیاورند و بلیت مراسم سال ۲۰۲۱ را خریداری کنند. به همین دلایل گوگل می‌گوید در هفته‌های آتی «به دنبال راه‌های دیگری است تا به بهترین نحو Google I/O را به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - توسعه‌دهندگان متصل کند».

سایت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - رسمی مراسم کمپانی گوگل با نزدیک شدن به تاریخ ابتدایی مراسم، اطلاعات جدیدی در رابطه با چگونگی برگزاری آن در اختیار علاقه‌مندان و توسعه‌دهندگان قرار خواهد داد. به نظر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌رسد گزیه اصلی این کمپانی کالیفرنیایی، برگزاری مراسم خود به صورت آنلاین است تا بدون احساس خطر از شیوع احتمالی ویروس کرونا، توسعه‌دهندگان را در جریان جدیدترین دستاورد‌های خود قرار دهد.

با این حال این تصمیم کمپانی گوگل، بسیاری از توسعه‌دهندگان که نسبت به حضور در نمایشگاه هیجان داشتند را متاثر کرده است، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - ولی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شهرضا استان اصفهان - با این حال تصمیمی هوشمندانه بود تا از سلامتی شرکت‌کنندگان اطمینان حاصل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone