🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30538.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایرفون‌ بی سیم شیائومی با پشتیبانی از بلوتوث 5.0 معرفی شد

طراحی ایرفون‌ها در سال‌های گذشته از لحاظ اندازه، نوع صدای خروجی و همچنین راحتی دچار تغییرات قابل توجهی شده است. همچنین اخیرا شاهد گذار تدریجی هدفون‌ها به سمت حذف شدن سیم بودیم که از بلوتوث ...

طراحی ایرفون‌ها - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - در سال‌های گذشته از لحاظ اندازه، نوع صدای خروجی و همچنین راحتی دچار تغییرات قابل توجهی شده است. همچنین اخیرا شاهد گذار تدریجی هدفون‌ها به سمت حذف شدن سیم بودیم که از بلوتوث استفاده می‌کردند.

حتی در میان ایرفون‌های بی سیم، تغییر تدریجی دیگری به سمت TWS یا هدفون‌های بی سیم واقعی را دیدیم که کمی متفاوت با هدفون‌های بی‌سیم است. در یک توضیح مختصر، هدفون‌های بی‌سیم با یک سیم دو گوشی سمت چپ و راست را به هم متصل می‌کند. این در حالیست که در هدفون‌های بی سیم واقعی حتی خبری از آن یک سیم هم نخواهد بود.

حالا شیائومی هم اولین ایرفون‌های بی سیم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - واقعی خود را تحت عنوان عنوان AirDots TWS نسخه‌ی جوانان عرضه کرده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان

بدون شک این دستگاه از ایرپاد اپل الهاماتی گرفته، اما با اینکه از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - لحاظ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - نام و عنوان ایردات شباهت زیادی با ایرپاد اپل دارد، اما از لحاظ ظاهری تفاوت‌های قابل توجهی را می‌توان شاهد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - بود. طراحی ایردات را می‌توان شبیه به ایرباد‌های بی سیم «می بلوتوث» دانست که اخیرا عرضه شده بودند.

می ایردات همچنین از لحاظ قیمت تفاوت چشمگیری با ایرپاد‌های اپل دارد و تنها ۲۸ دلار قیمت گذاری شده‌ است (ایرپاد اپل ۱۵۹ دلار است). البته هنوز نمی‌توان از لحاظ کیفیت ایرپاد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - و ایردات را با هم مقایسه کرد، اما به نظر می‌رسد که می‌توانیم از هدفون چینی انتظار طراحی چشمگیر و باکیفیتی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - را داشته باشیم.

ایردات شیائومی نسخه‌ی جوانان از بلوتوث نسخه‌ی 5.0 بهره می‌برد که تا حد زیادی نسبت به نسخه‌ی 4.2 ارتباطات شفاف تری را برقرار می‌نماید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - و مقاومت بهتری نسبت به سیگنال‌های اضافی دارد. این هدفون تنها ۴.۲ گرم وزن دارد. شیائومی ادعا کرده که این دستگاه می‌تواند تا ۴ ساعت استفاده‌ی پیوسته شارژدهی داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان

اگر یکی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - از جفت ایردات‌ها را از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - جعبه‌ی شارژر بیرون بیاورید، به صورت خودکار روشن می‌شود و با آخرین - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - جفت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - خود اتصال را برقرار می‌کند. این هدفون‌ها به محض قرار گرفتن در جعبه‌ی شارژر خاموش می‌شوند. همچنین در اطراف ایردات چند پنل لمسی تعبیه شده که می‌توانید با استفاده از آن‌ها نسبت به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - متوقف کردن موسیقی، پاسخ دادن یا رد کردن تماس اقدام نمایید.

شیائومی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - همچنان از دستیار صوتی شیائو استفاده کرده که به این معناست که در هنگام استفاده از ایردات‌ها باید به برخی صحبت‌های چینی گوش کنید. این دستیار صوتی هوشمند با هدف کمک به کاربران چینی زبان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کاشان استان اصفهان - برای ارسال پیامک یا انجام تماس‌ها از طریق دستورات صوتی تعبیه شده است. ایردات‌های شیائومی از ۲۰ آبان در چین با قیمت ۲۸ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone