🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30558.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ناسا امیدوار است تا سال ۲۰۳۸ در مریخ سوخت موشک تولید کند

ناسا برنامه‌ی عجیبی در پیش گرفته که بیشتر به طرح های مفهومی فیلم‌های علمی تخیلی شباهت دارد. بر اساس این برنامه، آژانس فضایی یاد شده امیدوار است که ربات‌هایی برای استخراج خاک کره‌ی مریخ طراحی ...

ناسا برنامه‌ی عجیبی در پیش گرفته که بیشتر به طرح های مفهومی فیلم‌های علمی تخیلی شباهت دارد. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - بر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - اساس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - این برنامه، آژانس فضایی یاد شده امیدوار است که ربات‌هایی برای استخراج خاک کره‌ی مریخ طراحی کند و این خاک را به آب، اکسیژن و سوخت موشک تبدیل کند. به همین دلیل ناسا هم اکنون نمونه‌ی اولیه رباتی را با یک ویژگی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - خاص معرفی کرده است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

به گفته‌ی دانشمندان ناسا، این رویا ممکن است طی چند دهه‌ی آینده به حقیقت بپیوندد. بدین ترتیب فضاپیما‌هایی که به کره‌ی مریخ سفر می‌کنند و بیشتر سوختشان را در این راه مصرف می‌نمایند، می‌توانند بدین شکل سوخت مورد نیاز برای سفر بازگشت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - را تامین نمایند.

با اینکه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - این طرح مفهومی هنوز در حد یک رویا دست نیافتنی باقی مانده است اما ناسا نمونه‌ی اولیه‌‌‌ی ربات‌ی را رونمایی کرده که می‌تواند به استخراج خاک سرخ رنگ مریخ بپردازد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - ربات RASSOR نام دارد و در واقع یک ربات حفاری مخصوص فعالیت در جاذبه‌ی کم بوده و می‌تواند در چنین محیطی به استخراج خاک بپردازد. در حال حاضر کارشناسان تست‌های و آزمایشات لازم روی این ربات را به عمل می آورند تا بتوانند تغییرات لازم برای بهتر شدن عملکرد این ربات در سطح ماه و مریخ را فراهم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - آورند.

RASSOR حفره‌های کوچکی در زمین ایجاد می‌کند و با حرکت به جلو، آنها را عمیقتر کرده و به عمق پایینتری در سیاره‌ی مورد نظر دست پیدا می‌کند. دانشمندان امیدوارند ربات یاد شده بتواند با نفوذ به چندین متر پایین‌تر از سطح ماه یا مریخ بتواند آب یا یخ در خاک بیابد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان

آب یافت شده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - پس از فیلتر و یونیزه شدن می‌تواند مود استفاده قرار گیرد یا اینکه به اجزای سازنده‌اش یعنی هیدروژن و اکسیژن تبدیل شود. این دو - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - عنصر در واقع مواد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خوانسار استان اصفهان - اولیه ضروری برای تولید سوخت موشک مایع به شمار می‌روند.

به گزارش نشریه IEEE Spectrum، سال ۲۰۳۸ زمان به وقع پیوستن این رویا خواهد بود و در آن زمان می‌توان از این ربات‌ها می‌توان برای تولید آب و سوخت موشک در سطح کره‌ی مریخ استفاده نمود. البته ناسا مدعی شده که تمامی اتفاقات به تامین منابع مالی لازم و تصمیمات مدیریتی درست بستگی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone