🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30542.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ربات خانگی وکتور میتواند احساساتش را بیان کند

دستیار رباتی جدید کمپانی Anki یعنی وکتور بسیار با الکسا و گوگل هوم متفاوت بوده و از همین حالا طرفداران زیادی پیدا کرده است. این دستگاه در کمپین کیک‌ استارتر خودش توانست به ۱.۸ میلیون ...

دستیار رباتی جدید کمپانی Anki یعنی وکتور بسیار با الکسا و گوگل هوم متفاوت بوده و از همین حالا طرفداران زیادی پیدا کرده است. این دستگاه در کمپین کیک‌ استارتر خودش توانست به ۱.۸ میلیون دلار سرمایه جذب کند که یک رکوردشکنی محسوب می‌شود.

برخلاف سایر سیستم‌های هوش مصنوعی خانگی، وکتور با ظاهر روبات مانندی دارد که می‌تواند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چالوس استان مازندران - احساساتش را به شما نشان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چالوس استان مازندران - دهد. او برای پاسخ دادن به سوالات شما دست به جستجو زده و به غیر از گفتن وضعیت آب و هوایی، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چالوس استان مازندران - کارهای متنوع دیگری هم انجام خواهد داد.

وکتور که ۲۵۰ دلار قیمت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چالوس استان مازندران - دارد، می‌تواند بسیاری از سوالات پایه شما از سیری را جواب بدهد که شامل گفتن تاریخ، کالری غذاها و مواردی از این دست می‌شود. البته قرار است طی آینده‌ای نزدیک قابلیت‌های جدیدی به این دستیار بامزه اضافه شوند. برای مثال او در آینده می‌تواند هنگامی که شما خانه نیستید در نقش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چالوس استان مازندران - یک دوربین امنیتی عمل کند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چالوس استان مازندران
وکتور معادل ۲۵۰ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چالوس استان مازندران - دلار قیمت خواهد داشت.

تمام دستیارهای خانگی دارای کمی شخصیت برنامه ریزی شده هستند اما سازندگان هکتور قصد دارند این ویژگی را چند پله ارتقا دهند. برای مثال هکتور می‌تواند با استفاده از سنسورهای هوشمندش کمی به اطراف حرکت کرده و در صورت لزوم به شما نزدیک‌تر شود.

ظاهر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چالوس استان مازندران - ربات‌گونه او هم شباهت زیادی به شخصیت اصلی انیمیشن Wall-E دارد و با توجه به این نکته که در طراحی این دستیار خانگی از کارمندان سابق استودیو پیکسار استفاده شده، شباهتش با Wall-E چندان دور از انتظار نیست.

به نظر منتقدان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چالوس استان مازندران - وکتور هنوز ضعف‌هایی نسبت به دیگر رقبا مانند الکسا و گوگل‌ هوم دارد اما یک پیشرفت در زمینه طراحی ربات‌های خانگی محسوب می‌شود.

دستیارهای صوتی در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر چالوس استان مازندران - حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی انسان‌های مدرن هستند. جالب است بدانید که تا به امروز بیش از یک میلیون نفر از دستیار صوتی الکسا تقاضای ازدواج کرده‌اند!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone