🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30554.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

در پتنت جدید مایکروسافت امکان نوشتن در هر دو طرف سرفیس فراهم است

پتنتی جدید از مایکروسافت یافت شده که در صورت به حقیقت پیوستن می‌تواند تجربه‌ای شگفت انگیز برای کاربران به ارمغان بیاورد. این پتنت اواسط سال میلادی گذشته به ثبت رسیده و حالا به صورت عمومی ...

پتنتی جدید از مایکروسافت یافت شده که در صورت به حقیقت پیوستن می‌تواند تجربه‌ای شگفت انگیز برای کاربران به ارمغان بیاورد. این پتنت اواسط سال میلادی گذشته به ثبت رسیده و حالا به صورت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - عمومی قابل مشاهده است.

با توجه به نمایش‌های گرافیکی ثبت شده در این پتنت‌ها، نمی‌توان به طور قطع دستگاه‌های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - نمایش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - داده شده را به دستگاه‌های کنونی مایکروسافت مثل سرفیس مرتبط کرد و به نظر می‌رسد نشان دهنده‌ی دستگاهی جدید است که مایکروسافت در آینده قصد تولیدش را داشته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - باشد.

در نمایش انتزاعی این پتنت، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - نمایشی عجیب و غریب از سرفیس به چشم می‌خورد که انگار یک دستگاه ۲ در ۱ است! روی پنل پشتی این دستگاه نوشته شده «Metallic Writing Surface» که به معنای «سطح فلزی نوشتنی» است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان  استان خراسان

به نظر می‌رسد که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - در این پتنت هدف استفاده از بخش ناکارآمد دستگاه سرفیس، یعنی بخش پشتی باشد. در بخشی از متن این پتنت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - آمده که بخش‌های بیهوده‌ی بسیار زیادی در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - دستگاه‌های الکترونیکی وجود دارد که استفاده‌ی بهینه از آن‌ها می‌تواند برای کاربران مفید واقع شود.

یکی از پیشنهادات این پتنت برای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - ساخت پنل پشتی، استفاده از سطح فلزیست که باعث یکنواختی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - در رنگ بین تصویر و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - دیگر بخش‌های دستگاه می‌شود. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - همچنین به نظر می‌رسد پنل پشتی یک صفحه‌ی لمسی نیز باشد.

در یکی دیگر از پیشنهادات مطرح شده در این پتنت، پشتیبانی از نوعی تکنولوژی مطرح شده که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از دست یا قلم پیکسل‌های مختلف مورد نظر خود را در بخش‌های مختلف نمایشگر روشن کنند.

در آخرین پیشنهاد هم تبدیل شدن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - پنل پشتی به نمایشگر اولد، LCD یا LED در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - زمان‌هایی که دستگاه بسته شده است، مطرح - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - می‌شود.

البته لازم به ذکر است که پتنت‌ها به هیچ عنوان آینده‌ی قطعی دستگاه‌ها را نمایش نخواهند داد. اما به هر حال برخورداری احتمالی سرفیس‌های آینده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - از این ویژگی‌ می‌تواند جذاب و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خراسان استان خراسان - شگفت انگیز باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone