🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30544.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

قصر بهشتی چینی‌ها جایگزین ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد شد

چینی ها به تازگی از ماکت ایستگاه فضایی سرنشین دار خود با نام «تیانگونگ» یا قصر بهشتی رونمایی کرده اند که قرار است در آینده جایگزین ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) شود. [digipullqoute place="right"]قصر بهشتی ...

چینی ها به تازگی از ماکت ایستگاه فضایی سرنشین دار خود با نام «تیانگونگ» یا قصر بهشتی رونمایی کرده اند که قرار است در آینده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کوچصفهان استان گیلان - جایگزین ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) شود.

قصر بهشتی چینی ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کوچصفهان استان گیلان - 60 تن وزن دارد

ماکت مورد بحث که در نمایشگاه هوایی شهر ژوهای (قطب هوافضای چین) رونمایی شده، شامل یک ماژول اصلی 17 متری و دو بخش دیگر برای آزمایشات علمی بوده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کوچصفهان استان گیلان - که انرژی خود را با استفاده از پنل های خورشیدی تأمین خواهد کرد. این مجموعه 60 تنی فضای کافی برای اقامت دائمی 3 فضانورد را داشته و امکان انجام آزمایشات مختلف زیستی و فیزیکی (گرانشی) را فراهم می کند.

بر اساس پیش بینی ها، ایستگاه فضایی چین تا سال 2022 تکمیل شده و عمر مفید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کوچصفهان استان گیلان - حداقل 10 ساله خواهد داشت. لازم به ذکر است که ایستگاه فضایی بین المللی در سال 1998 و طی همکاری آمریکا، روسیه، اروپا، کانادا و ژاپن به فضا پرتاب شد و در سال 2024 میلادی بازنشسته خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کوچصفهان استان گیلان

بدین ترتیب قصر بهشتی چینی ها تنها ایستگاه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کوچصفهان استان گیلان - فضایی دائمی و عملیاتی دنیا خواهد بود که به گفته مقامات کشور چین، استفاده از آن برای تمام کشورها مجاز بوده و مؤسسات دولتی و خصوصی دنیا می توانند برای انجام پروژه های تحقیقاتی خود، درخواست - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کوچصفهان استان گیلان - رسمی ارائه کرده و از تیانگونگ استفاده کنند. طبق اظهارات مقامات مذکور، تا کنون 40 درخواست از 27 کشور مختلف برای چینی ها ارسال شده.

لازم به ذکر است که ابعاد ایستگاه فضایی چینی ها بسیار کوچک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کوچصفهان استان گیلان - تر از ISS با وزن 400 تن بوده اما تا زمان توسعه و پرتاب جایگزین آن توسط کشورهای غربی، قصر بهشتی تنها سکونتگاه دائمی انسان خارج از اتمسفر زمین خواهد بود.

گفتنی است چین تا کنون میلیاردها دلار صرف برنامه های فضایی (که توسط نیروهای نظامی این کشور اداره می شود) کرده و تصمیم دارد در آینده نزدیک، نخستین فضاپیمای سرنشین دار خود را نیز روی کره ماه فرود بیاورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone