🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30551.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب‌پذیری جدیدی که چیپ‌های بلوتوث را هدف می‌گیرد

آسیب پذیری شناسایی شده در چیپ های بلوتوث یک کمپانی معروف آمریکایی شبکه های سازمانی را به خطر انداخته است. محققان اخیرا دو حفره امنیتی خطرناک را در چیپ های بلوتوث کمپانی «تگزاس اینسترومنتس» یافته اند ...

آسیب پذیری شناسایی شده در چیپ های بلوتوث یک کمپانی معروف آمریکایی شبکه های سازمانی را به خطر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - انداخته است.

محققان اخیرا دو حفره امنیتی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - خطرناک را در چیپ های بلوتوث کمپانی «تگزاس اینسترومنتس» یافته اند که در اکسس پوینت های بی سیم شرکت هایی نظیر «سیسکو»، «مراکی» و «اروبا» تعبیه شده و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - شبکه های سازمانی را در معرض خطر قرار می دهد.

این آسیب پذیری توسط متخصصان امنیتی «ارمیس» پیدا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - شده و آن را BLEEDINGBIT نامیده اند. هکرها با استفاده از این حفره می توانند به شبکه های سازمانی نفوذ کرده، کنترل اکسس پوینت ها را در دست گرفته و بدافزارها را در سراسر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - شبکه پخش کنند. آنچه که داستان را بدتر می کند این است که نفوذ مهاجمان و اقدامات آنها در شبکه های سنتی یا از طریق راه حل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - های امنیتی کاربر نهایی قابل شناسایی و توقف نیست.تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان

BLEEDINGBIT دو شکل دارد که حالت اول آن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - چیپ های بلوتوث cc2640 و cc2650 تعبیه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - شده در اکسس پوینت های سیسکو و مراکی را هدف قرار داده است. هکرها با هدف قرار دادن این چیپ حافظه BLE را مختل کرده و کنترل کامل اکسس پوینت را به دست - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - گیرند.

حالت دوم نیز چیپ cc2540 - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - موجود در اکسس پوینت های سری ۳۰۰ اروبا و قابلیت دانلود فرمور آن را تحت تاثیر قرار می دهد. دلیل این امر در پشتی پیش فرضی است که در فرمور به کار رفته و امکان دانلود بروزرسانی را به کاربر می دهد. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - هکرها با سوءاستفاده از این قابلیت می توانند نسخه ای کاملا متفاوت از فرمور را روی چیپ نصب کرده و سیستم عامل آن را بازنویسی کنند که در نهایت به نفوذ در شبکه منجر می شود.

ارمیس چند ماه قبل به آسیب - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نیشابور استان خراسان - پذیری BLEEDINGBIT پی برده اما برای جلوگیری از سوء استفاده هکرها آن را به صورت عمومی منتشر نکرده بود. کمپانی های اروبا و مراکی که تحت نظر سیسکو قرار دارد، از تعامل با مشتریان و انتشار اصلاحیه های امنیتی خبر داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone