🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30553.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار اطلاعاتی جدید از موبایل تاشوی گلکسی F

سامسونگ احتمالا هفته آینده و طی کنفرانس توسعه دهندگان از نخستین موبایل هوشمند و تاشوی خود رونمایی خواهد کرد که بر اساس انتظارات گلکسی F نام خواهد داشت. اگرچه تا کنون نام حقیقی این موبایل ...

سامسونگ احتمالا هفته آینده و طی کنفرانس توسعه دهندگان از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران - نخستین موبایل هوشمند و تاشوی خود رونمایی خواهد کرد که بر اساس انتظارات گلکسی F نام خواهد داشت.

اگرچه تا کنون نام حقیقی این موبایل انعطاف پذیر افشا نشده اما بسیاری از منابع خبری آن را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران - گلکسی F نامیده اند و بعید نیست که کره ای از همین برند استفاده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران - کنند چرا که F حرف اول واژه Foldable به معنی تاشو است.

اخیرا خبرهای جدیدی پیرامون گلکسی F درز کرده که آن را یک گام به واقعیت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران - نزدیکتر می کند. بر این اساس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران - این گوشی منحصر به فرد با شماره مدل SM-F900U در حال پشت سرگذاشتن تست های نهایی در اپراتورهای آمریکایی است. نسخه های اروپایی و آسیایی نیز به ترتیب با شماره مدل های SM-F900F و SM-F900N به زودی آزمایش هایی نهایی را پشت سر خواهند گذاشت.تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران

نکته جالب تر اما برخوردار بودن گلکسی F از حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و پشتیبانی آن از دو سیم کارت همزمان است. بهره مند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران - بودن از چنین مشخصاتی نشان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران - از برنامه های بزرگ سامسونگ برای این سری دارد. با توجه به شماره - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران - مدل های متنوع و سخت افزار قوی شاهد عرضه سراسری این موبایل خواهیم بود و از سوی دیگر خریداران مشتاق باید خود را برای پرداخت هزینه حداقل هزار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران - دلاری آماده کنند.

پیش از این «دی جی کو»، مدیرعامل سامسونگ موبایل تاکید کرده بود که این دستگاه هم به عنوان یک موبایل و هم به عنوان یک تبلت عمل خواهد کرد.

علی رغم تمام این گمانه زنی ها اخیرا شایعاتی در رابطه با توسعه موبایل گیمینگ از سوی سامسونگ منتشر شده و از اینرو باید این احتمال را نیز در نظر گرفت که گلکسی F همان موبایل ویژه گیمرها باشد. در هر صورت به احتمال قریب به یقین در هفته آینده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر نوشهر استان مازندران - شاهد معرفی موبایلی جدید از سوی کره ها خواهیم بود که تنور رقابت در زمینه موبایل های تاشو یا گیمینگ را داغتر می کند.

 

تماشا کنید: انتشار نخستین ویدیو از نسخه آزمایشی موبایل تاشو لنوو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone