🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30559.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

«ترابرنت» به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های منتخب در وب سامیت ۲۰۱۸ شرکت می‌کند

استارت‌آپ «ترابرنت» که در حوزه حمل‌ونقل هوشمند جاده‌ای فعال است به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های منتخب، به نمایندگی از ایران در کنفرانس تکنولوژی «وب سامیت» حضور پیدا می‌کند. وب سامیت در سال‌های اخیر به بزرگترین ...

استارت‌آپ «ترابرنت» که در حوزه حمل‌ونقل هوشمند جاده‌ای فعال است به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های منتخب، به نمایندگی از ایران در کنفرانس تکنولوژی «وب سامیت» حضور پیدا می‌کند. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - وب سامیت در سال‌های اخیر به بزرگترین گردهمایی کارآفرینان در اروپا بدل شده و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - دوره نهم آن از ۱۴ الی ۱۷ آبان‌ماه در لیسبون پرتغال برگزار می‌شود.

کنفرانس تکنولوژی وب سامیت، استارت‌آپ‌های متقاضی برای شرکت در این رویداد را به سه دسته الفا، بتا و استارت تقسیم‌بندی می‌کند اما برنامه‌ای حمایتی نیز برای ۱۰ درصد از استارت‌آپ‌هایی که در قالب آلفا و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - بتا شرکت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - می‌کنند نیز دارد که هزینه حضور این شرکت‌های نوپا در این رویداد را به حداقل می‌رساند. این استارت‌آپ‌ها توسط وب سامیت «استار‌ت‌آپ‌های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - منتخب» یا «Featured Startups» نامیده می‌شوند.

«کیوان جعفری» مدیرعامل ترابرنت در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که تیم وب سامیت در یک مصاحبه آنلاین از طریق اسکایپ و ارائه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - مدارکی، موفق شده در بین استارت‌آپ‌های منتخب وب سامیت قرار بگیرد: «استارت‌آپ‌هایی که تصور می‌کنند توانمند هستند می‌توانند برای دریافت این حمایت و تبدیل شدن به منتخب، ثبت نام کنند. ما مدارک کامل را ارائه داده بودیم و قبلاً ارزیابی شده بود. در نهایت مصاحبه‌ای ۲۰ دقیقه‌ای داشتیم که در آن سوالات مختلفی از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - ما شد؛ نظیر اینکه تیم چند نفره‌ای هستیم، چقدر سرمایه جذب کرده‌ایم، امروز در چه مرحله‌ای هستیم و برنامه آینده‌مان چیست.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان
این سه استارت‌آپ ایرانی در طرح حمایتی آلفا و بتا قرار گرفته‌ و منتخب شده‌اند. ترابرنت در گروه بتا قرار گرفته در حالی که Forest Shield (فعال در حوزه سخت‌افزار و اینترنت اشیا) و Idehhub - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - (فعال در حوزه فین‌تک) در طرح آلفا هستند.

ترابرنت به گفته جعفری، حاصل مشارکت چندین شرکت دانش‌بنیان و فناور است و می‌توان آن را یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ حصین به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - حساب آورد:

«از دو سال و نیم پیش تصمیم گرفتیم وارد حوزه حمل‌ونقل هوشمند جاده‌ای شویم و برای اولین بار تعامل بین استارت‌آپ‌های این حوزه و سازمان‌های دولتی را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - شکل دادیم. آیین نامه بازارگاه الکترونیکی را با کمک سازمان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - راه‌داری تدوین کردیم. امروز ترابرنت یک مارکت‌پلیس (Market Place) است که راننده‌ها را بدون واسطه به صاحبان کالا متصل می‌کند. این پروسه به واسطه فناوری‌هایی که توسعه داده‌ایم، ساده شده است.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان
در میان استارت‌آپ‌های حوزه حمل‌ونقل که از سوی وب سامیت منتخب شناخته شده‌اند، به جز ترابرنت از ایران، استارت‌آپ‌هایی از کشورهای ایالات متحده، دانمارک، اسپانیا، فرانسه و سنگاپور نیز حاضر هستند.

جعفری در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که ترابرنت تا کنون سرمایه‌ای حدود یک میلیون دلار جذب کرده است: «در سطح جهانی برای راه‌اندازی چنین کسب‌وکاری به بیشتر از ۴۰ میلیون دلار سرمایه نیاز است اما ما به نسبت سرمایه‌ای که تاکنون جذب کرده‌ایم در سطح فعلی عملکرد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - مناسبی داشته‌ایم.»

ترابرنت در کنفرانس تکنولوژی وب سامیت، در پاوین 3، بخش بتا و در غرفه شماره B-342 حضور دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone