🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30543.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

دل یک سیستم گیمینگ جدید از سری Alienware معرفی کرد

واحد Alienware دل روز گذشته نسخه جدیدی از سیستم گیمینگ دسکتاپیAlienware Area-51 همراه با چیپست threadripper رونمایی کرد. این سیستم جدید از نسل دوم پردازنده های رایزن threadripper بهره می گیرد که به ترتیب با ۱۶، ۱۲ ...

واحد Alienware دل روز گذشته نسخه جدیدی از سیستم گیمینگ دسکتاپیAlienware Area-51 همراه با چیپست threadripper رونمایی کرد. این سیستم جدید از نسل دوم پردازنده های رایزن threadripper بهره می گیرد که به ترتیب با ۱۶، ۱۲ و هشت هسته تولید شده.

سیستم گیمینگ جدید دل برای گیمرهای حرفه ای، استریمرها و کاربرانی طراحی شده که نیاز به - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سیستم های قدرتمندی دارند و طبق عادت چندین فعالیت را به صورت همزمان انجام می دهند. چیپست های سری Threadripper شرکت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - AMD براساس معماری Zen طراحی شده اند که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قرار است اینتل را در قلمرو پی سی ها به چالش بکشند و سرعت اجرای دستورالعمل های مختلف درهر چرخه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کلاک آنها نسبت به نسل قبلی تا ۵۲ درصد بیشتر شده.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گنبد کاووس استان گلستان

قیمت سیستم گیمینگ دل از ۲۲۰۰ دلار شروع می شود اما گزینه های زیادی پیش روی علاقمندان به خرید این محصول قرار - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دارد که میتوانند این رقم را افزایش دهند. Area-51 R7 همانطور که گفته شد با نسخه های ۱۶ یا ۱۲ هسته ای از نسل دوم پردازنده رایزن Threadripperعرضه می شود. این محصول به چیپست AMD X399 مجهز است که از مموری چهار کاناله پشتیبانی میکند، تا چهار کارت گرافیک هم روی آن قابل نصب است و به بسته به انتخاب کاربر گزینه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - های مختلفی هم برای حافظه داخلی آن در نظر گرفته شده است. Alienware اعلام کرده که این سیستم میتواند از محتوای 4K، 8K و محیط های واقعیت مجازی پشتیبانی کند.

Area-51 R7 همچنین از تکنولوژی های SLI انویدیا یا Crossfire شرکت AMD پشتیبانی میکند که امکان استفاده آن از چندین کارت گرافیک را فراهم می کنند. این سیستم از یک شاسی سه ضلعی برخوردار است که با طراحی ارگونومیک خود جریان یافتن آسان هوا را فراهم نموده و گرمای تولید شده حین عملکرد آن را مدیریت میکند.

حافظه های داخلی در نظر گرفته شده - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای این سیستم گیمینگ نیز از ۹۶۰ گیگابایت SSD تا دو ترابایت HDD متغیر است و حتی امکان استفاده از درایوهای دوگانه نیز برای آن فراهم شده. دسترسی به کارت های گرافیکی بدون نیاز به ابزارهای خاص از دیگر مزایای این سیستم است و علت نیز قرار گرفتن این کارت های گرافیکی روی درگاه PCI-E  آن است. تعدیل دمای این سیستم گیمینگ نیز به سیستم خنک کننده مایع آن محول شده. دو فن هوا هم برای بدنه دستگاه درنظر گرفته شده تا در زمان فعالیت کارت گرافیک خنک شونده با هوا وارد عمل شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone