🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40499.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گزینه قفل دکمه ضبط صدا رسما به پیام رسان واتس اپ اضافه شد

واتس اپ امروز آپدیتی دریافت کرده که دو قابلیت مهم را برای آن به ارمغان می آورد: یکی امکان قفل دکمه ضبط صدا و دیگری پخش مستقیم ویدیوهای یوتوب که از حالت تصویر در تصویر ...

واتس اپ امروز آپدیتی دریافت کرده که دو قابلیت مهم را برای آن به ارمغان می آورد: یکی امکان قفل دکمه ضبط صدا و دیگری پخش مستقیم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ویدیوهای یوتوب که از حالت تصویر در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تصویر هم پشتیبانی می کنند.

به لطف قابلیتی که واتس اپ نام آن را Locked Recordings گذاشته، از این پس برای ضبط و ارسال صدا احتیاجی به نگه داشتن انگشت روی آیکن میکروفون - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نخواهید داشت، چرا که حالا می توانید با یک سوایپ ساده روی این آیکن به سمت بالا، ضبط صدا را تا زمان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دلخواه روی حالت قفل بگذارید.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

البته در این حالت امکان باز کردن فایل های دریافتی یا ورود به چت های دیگر را نخواهید داشت. اما قابلیت خوب دیگر امکان تماشای مستقیم ویدیوهای یوتوب در محیط پیام رسان است.

به لطف قابلیت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پخش تصویر در تصویر، این ویدیوهای در حال پخش را می توانید با خودتان در پنجره های دیگر هم به همراه برده تا در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - عین تماشای ویدیو به کارهای دیگرتان هم برسید.

البته به نظر می رسد که حالت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تصویر در تصویر هنوز برای تمام کاربران فعال نشده، بنابراین اگر با دریافت به‌روزرسانی اثری از آن مشاهده نکردید شاید لازم باشد که چند روز دیگر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برای دسترسی به آن منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone