🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40497.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گام تازه سامسونگ برای بهبود بیکسبی: خرید شرکت فعال در زمینه هوش مصنوعی

سامسونگ اخیراً کمپانی کره ای «Fluently» که در زمینه هوش مصنوعی مکالمه مبتنی بر متن تخصص دارد را به مالکیت خود در آورده. قرار است از قابلیت های شرکت Fluently در زمینه بهبود کارکرد دستیار ...

سامسونگ اخیراً کمپانی کره ای «Fluently» که - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در زمینه هوش مصنوعی مکالمه مبتنی بر متن تخصص دارد را به مالکیت خود در آورده. قرار است از قابلیت های شرکت Fluently در زمینه بهبود کارکرد دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ استفاده شود.

اپ Fluently که در گوگل پلی نیز در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برخی از کشورها در دسترس است، با بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان از جمله تلگرام و واتس اَپ سازگار بوده و نحوه کارکرد ساده ای دارد؛ فرض کنید شما پیامی با این مضمون (البته به انگلیسی) دریافت می کنید: - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - «آیا امروز - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای نهار وقت آزاد داری؟»؛ در - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این صورت اپ مذکور پاسخ های - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که به واسطه هوش مصنوعی تولید شده را نمایش می دهد؛ به عنوان نمونه پاسخ می دهد: «بله، الان در تقویم ثبت می کنم» یا «خیر». گفتنی است پیشنهادات این اپ بسته به فردی که سوی دیگر مکالمه است، تغییر می کند.

لازم به ذکر است که سامسونگ از مدت ها پیش مشغول بهبود قابلیت های بیکسبی است. در همین راستا چند هفته پیش از نسخه 2.0 این دستیار صوتی هوشمند پرده برداشت - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که بسیاری از نقص های پیشین را رفع کرده و از قابلیت های پردازش زبان طبیعی پیشرفته ای بهره می گیرد که نه تنها کاربر اصلی، بلکه اعضای خانواده را هم شناسایی می نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حسنیه نوشته شده درتاریخ 1402/03/28
سلام و عرض ادب یه سوال داشتم مرکز شما دور و بر روستای ینگجه آذرشهر خدمات داره
پاسخ: بله در روستای ینگجه شهر آذرشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone