🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40508.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

رولزرویس، ایرباس و بوئینگ برای ساخت هواپیمای الکتریکی باهم همکاری می کنند

کمپانی های ایرباس و زیمنس پیش از این به دنبال توسعه یک هواپیمای هیبرید الکتریکی با گنجایش 100 مسافر بودند و حالا قرار است رولزرویس هم به این گروه ملحق شود. به گفته منابعی که ...

کمپانی های ایرباس و زیمنس پیش از این به دنبال توسعه یک هواپیمای هیبرید الکتریکی با گنجایش 100 مسافر بودند و حالا قرار است رولزرویس هم به این گروه ملحق شود.

به گفته منابعی که نخواسته اند نامشان فاش شود، وظیفه رولزرویس در این پروژه کمک به طراحی موتور الکتریکی 2 مگاواتی هواپیما است. تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلانزیمنس در سال جاری از یک هواپیمای کوچک مجهز به موتور 60 کیلوواتی رونمایی کرده بود و حالا با همکاری ایرباس به هدف اصلیشان که تولید هواپیمای مسافربری تک راهرو (single-aisle) - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با موتور الکتریکی 20 تا 40 مگاواتی است نزدیک و نزدیکتر می شوند.

این دو کمپانی قرار است یک هواپیمای - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دو نفره الکتریکی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - را نیز با هدف انجام پروازهای آموزشی و توریستی توسعه دهند.

گفتنی است مدیر فناوری ایرباس تاکید کرده که این - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کمپانی به منظور کاهش هزینه های خود به دنبال توسعه هواپیماهای مسافربری غول پیکری است که هدایت آنها تنها - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به یک خلبان نیاز - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - داشته باشد.

علاوه بر این دیگر - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بازیگر اصلی صنعت تولید هواپیما یعنی بوئینگ در زمینه توسعه الگوریتم های هوش مصنوعی برای هدایت کاملا خودکار هواپیما با ایرباس - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رقابت دارد.

به نظر می رسد که صنعت هوانوردی نیز همان راهی را که در پیش گرفته که در خودروسازی شاهد بودیم - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و طی آن شرکت های بزرگ روی تولید ماشین های الکتریکی و خودران یا خرید استارتاپ های - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - فعال - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در این زمینه - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سرمایه گذاری می - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone