🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40528.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیفون 8؛ جایزه مردی که لوگوی اپراتوری را روی دستش تتو کرد

در دنیای امروز برخی افراد برای جلب توجه در فضای مجازی اقدامات عجیبی انجام می دهند که در یکی از تازه ترین موارد، یک مرد آمریکایی به نام «فیلیپ هریسون» با تتوی لوگوی شرکت «T-Mobile» ...

در دنیای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - امروز برخی افراد برای جلب توجه در فضای مجازی اقدامات عجیبی انجام می دهند که در یکی از تازه ترین موارد، یک مرد آمریکایی به نام «فیلیپ هریسون» با تتوی لوگوی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شرکت «T-Mobile» روی دست خود توانست علاوه بر دریافت یک دستگاه آیفون 8 - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از کمپانی مذکور، توجه رسانه ها را نیز به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود جلب کند.

ماجرا از جایی شروع شد که آقای هریسون ششم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اکتبر در حساب توییتر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خطاب به «جان لگر» مدیر عامل T-Mobile اعلام کرد که حاضر است در ازای دریافت یک دستگاه آیفون 8، لوگوی این کمپانی را روی دست - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود تتو کند. جالب اینجاست که جان لگر نیز به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سرعت پاسخ هریسون را داد و از پیشنهاد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - وی استقبال کرد.

T-Mobile سه روز - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پس از انجام تتو یک - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دستگاه آیفون 8 را برای هریسون ارسال کرد

فیلیپ هریسون پس از دریافت پیام لگر دست به کار شد و در تاریخ 8 اکتبر لوگوی مورد بحث - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را روی دست خود - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تتو کرد. مدیر عامل T-Mobile نیز با دیدن عکس تتو، به قول خود عمل نمود و سه روز بعد یک دستگاه آیفون 8 را به همراه برخی متعلقات (مانند تی شرت) با برند T-Mobile - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای هریسون فرستاد.

گفتنی است اتفاق مورد بحث باعث شده برخی پیش بینی کنند که در آینده چنین اقداماتی از سوی برخی افراد تکرار و به نوعی برای کمپانی های بزرگ تبدیل به یک روش تبلیغاتی شود. در ادامه توییت های هریسون و لگر را مشاهده می کنید:

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone