🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40512.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بسیج موبایل ها و پهپادها برای مبارزه با مالاریا در تانزانیا

یکی از موثرترین روش ها در مبارزه با بیماری مالاریا سمپاشی با مواد ضد لاور پشه آنوفل است. اما این کار بسیار زمان بر و هزینه بردار بوده و اجرای آن در مناطق وسیع دشواری ...

یکی از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قائمشهر استان مازندران - موثرترین روش ها در مبارزه با بیماری مالاریا سمپاشی با مواد ضد لاور پشه آنوفل است. اما این کار بسیار زمان بر و هزینه بردار بوده و اجرای آن در مناطق وسیع دشواری های فراوانی دارد. حال محققین می خواهند با کمک لشکری از پهپادها و تلفن های هوشمند این مبارزه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قائمشهر استان مازندران - را وارد فاز جدیدی نمایند.

دست اندرکاران برنامه مبارزه با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قائمشهر استان مازندران - مالاریا در کشور تانزانیا با همکاری محققین دانشگاه «Aberystwyth» در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قائمشهر استان مازندران - کشور ولز قصد دارند برنامه ای را به اجرا بگذارند که طی آن با کمک موبایل های هوشمند و پهپادها مناطق تجمع پشه ناقل مالاریا و آبگیرهایی که استعداد پرورش لاور این پشه را دارند را در محدوده های وسیع شناسایی نمایند.

یک پهپاد معمولی (به عنوان مثال مدل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قائمشهر استان مازندران - فانتوم 3 محصول DJI) می تواند در کمتر از ۲۰ دقیقه یک شالیزار بزرگ برنج را به طور کامل بررسی و داده ها را در اختیار مقامات قرار دهد. با این روش در عرض - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قائمشهر استان مازندران - چند ساعت مناطق بحرانی شناسایی می شوند و می توان روش درست سمپاشی آن ناحیه را با توجه به شرایط جوی و پوشش منطقه تعیین نمود.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قائمشهر استان مازندران

در مرحله بعد قرار است سامانه ای طراحی شود که طی آن هدایت مجموعه ای از پهپادهای شناساگر و سمپاش از طریق موبایل های هوشمند انجام گیرد تا تیم های مبارزه با مالاریا بتوانند در کمترین زمان ممکن محل های هدف را شناسایی و عملیات سمپاشی را به صورت زنده هدایت نمایند.

برنامه مورد اشاره به تازگی آغاز شده و مدتی زمان می برد تا در تمام نقاط بحرانی شیوع مالاریا آفریقا استفاده از آن فراگیر شود. البته در این میان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قائمشهر استان مازندران - مشکلاتی نیز در خصوص احتمال آسیب رسیدن به حیات وحش و تجاوز احتمالی به حریم خصوصی افراد وجود دارد که می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر قائمشهر استان مازندران - بایست برای آنها نیز فکری کرد.

با این حال فواید این روش با توجه به سرعت اجرای بالای آن و هزینه های بسیار پایین قطعاً مقامات را برای پیگیری و گسترش آن مجاب خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone