🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40521.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید سامسونگ و نوید باتری های گرافنی با ظرفیت بیشتر و شارژ سریع تر

کمپانی سامسونگ به تازگی پتنت اختراعی را در خصوص یک «توپ گرافنی» (graphene ball) به دست آورده که قرار است با استفاده از آن در آینده باتری های موبایل ها را با ظرفیت بیشتر و ...

کمپانی سامسونگ به تازگی پتنت اختراعی را در خصوص یک «توپ گرافنی» (graphene ball) به دست آورده که قرار است با استفاده از آن در آینده باتری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های موبایل ها را با ظرفیت بیشتر و شارژ سریع تر به روز رسانی کند.

پتنت مذکور که به نام «انستیتو تکنولوژی های پیشرفته سامسونگ» یا به اختصار SAIT به ثبت رسیده نشان می دهد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که توپ های گرافنی کره ای ها منجر به تولید باتری هایی خواهند شد که با ابعاد مشابه، بیش از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ۴۵ درصد ظرفیت بیشتری برای ذخیره سازی الکتریسیته خواهند داشت. شاید پس از سال ها این تکنولژی بتواند گام بزرگ بعدی در زمینه تولید ذخیره سازهای انرژی باشد.

ویژگی دیگری که انتظار برای این باتری ها را دشوار می سازد، سرعت ۵ برابری آنها در شارژ است. به طوری که یک باتری لیتیوم-یون مبتنی بر گرافن در ابعاد باتری گلکسی S8، در زمانی حدود ۱۲ دقیقه به شارژ کامل خواهد رسید.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

در آخر نیز باید به ظرفیت گرمایی بالای این ماده اشاره کرد. به طوری که باتری های گرافنی می توانند تا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دمای ۶۰ درجه سانتی گراد، بدون افت توان به فعالیت خود ادامه دهند. همین ویژگی آنها را به بهترین کاندید برای استفاده در نسل بعد باتری خودروهای الکتریکی تبدیل می کند.

هنوز هیچ تضمینی برای استفاده قطعی از توپ های گرافنی در باتری پرچمداران نسل آینده سامسونگ وجود ندارد، اما - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تصور می - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شود نباید تا اوایل سال ۲۰۱۹ انتظار عرضه تجاری باتری های مورد اشاره را داشته باشیم. با این همه، باز هم شنیدن خبر چنین پیشرفتی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در حوزه باتری ها که چندین سال است از سایر حوزه های تکنولوژیک عقب افتاده بسیار مسرت بخش و امیدوار کننده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone