🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40526.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

برادکام در چه زمینه ای فعالیت دارد و چرا تلاش می کند کوالکام را خریداری کند؟

کوالکام امروز در بحبوحه دعواهای حقوقی اش با اپل و کمیسیون تجارت دولت فدرال اعلام کرد که برادکام برای خریدش پیشنهاد پرداخت مبلغ ۱۳۰ میلیارد دلار را داده است. همانطور که می دانید نام کوالکام ...

کوالکام امروز در بحبوحه دعواهای حقوقی اش با اپل و کمیسیون تجارت دولت فدرال اعلام کرد که برادکام برای خریدش پیشنهاد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - پرداخت مبلغ ۱۳۰ میلیارد دلار را داده است.

همانطور که می دانید نام کوالکام آمیخته شده با چیپست های اسنپدراگون که توان پردازشی گجت هایی مانند گلکسی اس ۸ سامسونگ، وی سی ال جی و هدست Daydream VR گوگل را تامین می کنند.

از آنطرف اما مشتریان، آشنایی زیادی با نام برادکام ندارند. به همین خاطر حتما این سوال برایتان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - پیش آمده که چرا برادکام قصد خریداری کوالکام را پیدا کرده است؟

در اینجا لازم است توضیح دهیم که برادکام نیز مانند کوالکام یک شرکت فعال در صنعت نیمه رساناست که چیپ و قطعات کامپیوتری برای تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها، مراکز داده ای، ستاپ باکس ها و کنسول - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - های بازی و بسیاری موارد دیگر می سازد.

این شرکت همچنین اقلام دیگری از قبیل لامپ های LED، نمایشگر و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - آداپتورهای شبکه و بلوتوثی نیز تولید می کند. بنابراین برادکام را می توان رقیبی برای کوالکام دانست. طبق گزارش مجله فورچون - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - کوالکام درآمد سالانه ای برابر با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - ۲۲ میلیارد دلار دارد، در حالی که این رقم برای برادکام برابر با ۱۸ میلیارد دلار گزارش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان

اضافه کنیم در سال ۲۰۱۶ میلادی برادکام جایگاه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - پنجم جهانی را در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - لیست بزرگ ترین تامین کنندگان نیمه رسانا (براساس میزان درآمدهایشان) دریافت کرد و بعد از نام های بزرگی نظیر اینتل، سامسونگ و کوالکام به عنوان سه شرکت نخست قرار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - گرفت. گفتنی است این شرکت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - نخستین بار در سال ۲۰۱۰ میلادی به فهرست دهگانه برترین های این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - صنعت راه یافت که در آن زمان کوالکام جایگاه نهم جدول را در اختیار داشت.

نکته جالب اینکه علیرغم محبوبیت چیپ های اسنپدراگون کوالکام، از تراشه های برادکام نیز در محصولات اچ تی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - سی، گوگل و اپل استفاده می شود. در سال ۲۰۱۲ میلادی برادکام همکاری نزدیکی را با نینتندو آغاز کرد تا نسل دوم گیمینگ را به کنترلر گیم پد Wii U بیاورد. اخیرا نیز گفته می شود که این شرکت روی نوع جدیدی از چیپ های GPS کار می کند که امکان اعلام موقعیت مکانی با دقت ۳۰ سانتی متر را به گجت های بهره - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - مند می دهد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان

اوایل امسال اما چیپست های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - برادکام دچار نوعی آسیب پذیری امنیتی شدند که به هکرها امکان می داد با اجرای فرمانی کنترل دستگاه های موبایل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - را از طریق وای فای در اختیار بگیرند. این باگ کاربران تمامی آیفون های بهره مند از iOS 10 و همچنین نکسوس ۵، ۶ اکس و ۶ پی را تحت تاثیر قرار داد. خوشبختانه اما باگ مذکور از آن زمان رفع گردید.

با در نظر داشتن اینکه از ابتدای امسال اپل پرونده شکایت خود علیه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - کوالکام را گشود تاکنون ارزش سهام این کمپانی روندی رو به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - افول گرفته و برادکام نیز در مقابل فرصت را غنیمت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - شمرده تا با خریداری رقیبش سهم بازار خود از کسب و کار تولید چیپ های وایرلس را افزایش دهد.

بعد از قوت گرفتن شایعه خریده شدن کوالکام توسط برادکام سهام این شرکت حدودا ۳.۵ درصد رشد پیدا کرد و به رقم حدودی ۳.۵ دلار بابت هر سهم رسید که بالاترین رقم از سال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - ۲۰۱۷ میلادی به این طرف محسوب می شود. گفتنی است تا پیش از شکل گیری این مناقشات هر سهم کوالکام با بیش از هفتاد دلار معامله می شد.

ناگفته نماند یک روز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر صایین قلعه استان زنجان - قبل از انتشار شایعه خرید کوالکام، برادکام اعلام کرد که دفتر اصلی اش را از سنگاپور به آمریکا منتقل می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشوچهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
خوبید؟ به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone