🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40514.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

لیست موبایل های سامسونگی که به روزرسانی اندروید 8.0 را دریافت می کنند فاش شد

سامسونگ یکی از آن کمپانی هایی است که هیچوقت نمی گوید کدام یک از موبایل هایش به ورژن بعدی اندروید به روزرسانی می شوند. با این همه، افرادی که پرچمداران کمپانی کره ای خریداری کرده ...

سامسونگ یکی از آن کمپانی هایی است که هیچوقت نمی گوید - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کدام یک از موبایل هایش به ورژن بعدی اندروید به روزرسانی می شوند. با این همه، افرادی که پرچمداران کمپانی کره ای خریداری کرده اند معمولاً می توانند برای دو سال از دریافت آپدیت های جدید خاطر جمع باشند. بنابراین موبایل گلکسی اس 6 و تمام پرچمدارانی که بعد از آن به بازار آمده اند، در نهایت به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت می کنند، هرچند که سامسونگ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این اطلاعات را رسماً تایید نکرده است.

اخیراً لیستی شامل آن دسته از موبایل های سامسونگ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که به روزرسانی اندروید 8.0 را دریافت می کنند در شبکه اجتماعی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - چینی Weibo منتشر شده است. مثل همیشه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نمی توان از صحت این اطلاعات مطمئن بود، اما لازم به اشاره است که لیست اخیر توسط یکی از افشاگران مطرحی منتشر شده که سابقه خوبی در انتشار زودهنگام اخبار مربوط به سامسونگ دارد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

لیست مورد اشاره بسیار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بلند بالا بوده و دیوایس های مختلفی را شامل می شود که از جمله آنها می توان به گلکسی اس 6، اس 6 اج، اس 6 اج پلاس و نیز اکثر موبایل های سری A سال 2017 اشاره - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کرد. بسیاری از تبلت های سامسونگ هم به روزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد.

نکته مهم اینست که در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - لیست بالا، به مدل های 2018 خانواده گلکسی A نیز اشاره شده که هیچ یک هنوز معرفی و عرضه نشده اند. ظاهراً مدل 2018 سه - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - موبایل گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 همراه با اندروید نوقا روانه بازار می شوند؛ اما در نهایت می توانند آپدیت اوریو را نیز دریافت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone