🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40503.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بعد از «جمعه سیاه» حالا «دوشنبه مجازی»؛ در مورد این رویداد چه می دانید؟

جمعه سیاه یا بلک فرایدی با تمام حواشی اش در دنیا و البته ایران به اتمام رسید. پیشتر در مورد این رویداد و تاریخچه آن مطلبی را با شما در دیجیاتو در میان گذاشتیم و ...

جمعه سیاه یا بلک فرایدی با تمام حواشی اش در دنیا و البته ایران به اتمام رسید. پیشتر در مورد این رویداد و تاریخچه آن مطلبی را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با شما در دیجیاتو در میان گذاشتیم و حالا نوبت به «سایبر ماندی» یا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دوشنبه مجازی رسیده که در واقع رویدادی مشابه به جمعه سیاه است اما صرفا به کسب و کارهای مجازی اختصاص دارد.

سال گذشته آمریکایی ها بالغ بر سه میلیارد دلار را در رویداد سایبر ماندی خرج کردند تا این روز را به بزرگ ترین حراج روزانه در عرصه تجارت الکترونیک کشورشان بدل نمایند.

در ادامه نگاهی به تاریخچه سایبر ماندی خواهیم انداخت.

این واژه را نخستین بار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فردی به نام الن دیویس (نایب رئیس ارشد واحد تحقیقات و استراتژی های ملی خرده فروشان آمریکا) در سال ۲۰۰۵ میلادی به کار برد و علت هم این بود که وی بعد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از بررسی های چندساله اش دریافت، مردم در دوشنبه بعدی از جشن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شکرگزاری (روز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قبل از بلک فرایدی) که نخستین روز هفته در آمریکا هم محسوب می شود به سمت فروشگاه های آنلاین هجوم می برند و به همین واسطه نیز درآمدهای این وبسایت ها در این دوشنبه ها افزایشی چشم گیر را نشان می دهد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

وی باور داشت مردم این خریدها را در اولین روز کاری از کامپیوترهای شرکت شان انجام می دهند که قطعا به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند و فرزندانشان هم در این بین مزاحمشان نمی شوند.

در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هر صورت دیویس و تیم تحقیقاتی اش بعد از رسیدن به این نتایج بیانیه خبری تازه ای را چند روز مانده به جشن شکرگزاری سال ۲۰۰۵ منتشر کردند و در آن برای نخستین بار عبارت «سایبر ماندی» را به کار بردند.

طبق این بیانیه، ۷۷ درصد از فروشگاه های آنلاین در سال ۲۰۰۴ شاهد «افزایش چشمگیر» درآمدهایشان در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سایبر ماندی بودند و آنطور که در گزارش مذکور آمده بود این روند به احتمال زیاد ادامه پیدا می کرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

با در نظر داشتن همین مساله دیویس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پیشنهاد داد که این روز را به پیروی از جمعه سیاه، بلک ماندی نام گذاری کنند. اما از آنجا که طبق یکی از داستان های مطرح شده در رابطه با تاریخچه جمعه سیاه، بازار بورس آمریکا دچار در آن روز افت ارزش شدیدی شده بود، نتیجه نهایی آن شد که از این نام - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یعنی بلک ماندی استفاده نشود.

به این ترتیب عبارت سایبر ماندی نقل محافل خبری شد و همان سال در دوشنبه سایبری فروش شرکت ها در عرصه مجازی به رقمی بالغ بر نیم میلیارد دلار رسید که افزایشی ۲۶ درصدی را نشان می داد.

سال ها گذشت و سایبر ماندی بیشتر از پیش نزد همه شناخته شد و مردم نیز بیشتر به تخفیف ها و فروش های استثنایی این روز واقف شدند. فردا، دوشنبه، ۶ آذرماه مصادف است با دوشنبه سایبری در سراسر دنیا.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone