🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40492.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سونی احتمالا نسبت تصویر نمایشگر موبایل هایش را در سال آینده تغییر نمی دهد

از مدت ها قبل شایعاتی در مورد تغییر زبان طراحی موبایل های سونی از «OmniBalance» به «Mirai» وجود داشت و حالا خبر رسیده که احتمالا در این زبان به جای نسبت تصویر 18:9 که شرکت ...

از مدت ها قبل شایعاتی در مورد تغییر زبان طراحی موبایل های سونی از «OmniBalance» به «Mirai» وجود داشت و حالا خبر رسیده که احتمالا در این زبان به جای نسبت تصویر 18:9 که شرکت های دیگر در پیش گرفته اند، از همان نسبت 16:9 - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - استفاده خواهد شد.

این خبر توسط وبلاگ معروف تکنولوژی «MobielKopen» و از طریق بنچمارک های سایت HTML5test افشا شده است.تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی گفتنی است HTML5test سایتی است که با آزمایش مرورگر دیوایس های مختلف امتیازی را به آنها اختصاص می دهد.

در بنچمارک های لو رفته توسط این سایت موبایل هایی با پیشوند H به چشم می خورند که احتمالا متعلق به مدل های 2018 سونی هستند. لازم به یادآوری است که مدل های 2016 این کمپانی با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پیشوند F و مدل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - های 2017 با پیشوند G عرضه شده اند.

در این تست ها رزولوشن نمایشگر به صورت 360 در 640 نمایش داده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شده که البته جای تعجبی ندارد چرا که HTML5test رزولوشن دقیق را نشان نمی دهد اما با توجه به ابعاد مذکور به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سادگی می توان به نسبت تصویر  16:9 در آنها پی برد.تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سراب استان آذربایجان شرقیسونی معمولا دو بار در سال و در کنگره جهانی موبایل و نمایشگاه IFA از مدل های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جدید خود رونمایی می کند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و نزدیکترین رویدادی که این کمپانی ممکن است در آن موبایل های با زبان طراحی Mirai را معرفی کند کنگره - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جهانی موبایل است که بهمن ماه در بارسلونا برگزار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone