🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40576.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا ۷ معرفی شد؛ میان رده ای با نصف قیمت نوکیا ۸

با ارائه نوکیا ۷، سری موبایل های جدید نوکیا حالا از لحاظ شمارش اعداد کامل تر می شوند. نوکیا ۷ یک موبایل میان رده با قیمت ۴۰۰ دلاری است که نمایشگر ۵.۲ اینچی IPS LCD ...

با ارائه نوکیا ۷، سری موبایل های جدید نوکیا حالا از لحاظ شمارش اعداد کامل تر می شوند. نوکیا ۷ یک موبایل میان رده با قیمت ۴۰۰ دلاری است که نمایشگر ۵.۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080p، پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰، باتری ۳ هزار میلی آمپری و درگاه افزایش حافظه میکرو اس دی دارد.

نوکیا ۷ در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دو مدل مختلف ارائه خواهد شد. اولی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و دومی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی.

این دومین تلفن نوکیا است که از دوربین Bothie بهره می برد؛ قابلیتی که به دوربین های دو طرف موبایل اجازه می دهد تا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - همزمان فیلمبرداری کرده و آن را در غالب یک تصویر ارائه دهند. در قسمت پشتی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/1.8 و در قسمت جلو دوربین ۵ مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/2.0 قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

همانند دیگر تلفن های همراه نوکیا، این موبایل هم توسط نوکیا ساخته نمی شود. شرکت HMD Global که حالا حقوق استفاده از برند نوکیا را دارد مسئول ساخت این محصولات است - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و چندان ارتباط زیادی با محصولات پیشین نوکیا نباید در آن ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یافت، گرچه این ها همگی محصولاتی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شایسته به نظر می رسند.

اوایل سال جاری میلادی، این شرکت از نوکیا ۳، ۵ و ۶ رونمایی کرد که در واقع موبایل های اقتصادی با قیمتی کمتر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از ۳۰۰ دلار بودند. سپس نوکیا ۸ را داشتیم که پرچمدار محصولات بود و ۷۰۰ دلار قیمت داشت و حالا هم نوکیا ۷ با مشخصات فوق.

همه اسمارتفون های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - HMD Global ابتدا در چین و سپس برای دیگر نقاط جهان عرضه می شوند. نوکیا ۷ هم استثنا نیست و در تاریخ ۲۴ اکتبر با دو قیمت حدودا ۳۷۷ و ۴۰۷ دلاری برای دو مدل مختلف در چین عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone