🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40484.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آیا گوگل در حال توسعه موبایلی برای استفاده از یوتوب است؟

«آیا مایل به خرید موبایلی که با توجه ویژه به استفاده از یوتوب طراحی شده هستید؟» این سؤالی است که گوگل در روزهای اخیر از برخی کاربران تلفن های اندرویدی پرسیده و به نظر می ...

«آیا مایل به خرید موبایلی که با توجه ویژه به استفاده از یوتوب طراحی شده هستید؟» این سؤالی است که گوگل در روزهای اخیر از برخی کاربران تلفن های اندرویدی پرسیده و به نظر می رسد کمپانی ساکن مانتین ویو - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ایده ساخت یک موبایل یوتوبی مخصوص را در سر دارد.

البته ظاهر پرسش های مطرح شده نشان دهنده وجود چنین تلفنی نیستند اما احتمال توسعه آن را تقویت می کنند؛ به عنوان مثال گوگل از قابلیتی به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نام «You Twist» سخن گفته که به کاربر اجازه می دهد با چرخاندن موبایل و قرار دادن آن در حالت افقی، یک جدول شطرنجی از ویدیوهایی که احتمالاً به دیدن آنها علاقه مند خواهد بود را مشاهده کند.

موبایل یوتوبی گوگل از دوربین دوگانه و اسپیکرهای استریو بهره می برد

ویژگی دیگری که در پرسشنامه گوگل به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آن اشاره شده «You Capture» است که از طریق یک دکمه اختصاصی، امکان دسترسی مستقیم به اپلیکیشن یوتوب و ضبط ویدیو را برای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کاربر فراهم می کند. در ضمن قابلیت دیگری به نام «Creator Connect» نیز در طرح مورد بحث گنجانده شده که امکاناتی مانند استوری و لایو اینستاگرام را به یوتوب اضافه می کند.

بر اساس محتوای پرسشنامه گوگل، موبایل «YouTube Edition» که بسته به تولیدکننده می - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تواند نام متفاوتی داشته باشد، از یک نمایشگر 6.01 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن FHD+ (1080 x 2160) بهره برده و به پردازنده 2.2 گیگاهرتزی، رم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی
تصویر ضمیمه پرسشنامه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - گوگل

همچنین یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی موبایل یوتوبی گوگل را بر عهده داشته و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شرکت برای تصویر برداری، یک ماژول دوربین دوگانه شامل سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی را در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

گفتنی است گوگل YouTube Edition را موبایلی هم رده با آیفون SE، اکسپریا XA1 - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و گلکسی A5 معرفی کرده و در صورت نهایی شدن تصمیم تولید، آن را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز با - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اسپیکرهای استریو و قیمتی بین 360 تا 400 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone