🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40487.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نخستین کنفرانس ملی تحقیقات بازی‌های دیجیتال برگزار شد

با توجه به جمعیت میلیونی گیمرهای ایرانی و همچنین اهمیت آن در بازار تولید محتوای‌‌ بومی، ایرانسل در راستای حمایت از تولید ملی، حامی کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال شد؛ حمایتی که برای اولین بار رخ نمی‌دهد ...

کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال یا Digital Games Research Conference که با عنوان DGRC نیز شناخته می‌شود، بزرگترین کنفرانس ایرانی با محوریت بازی‌های دیجیتال است که با رویکردی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جامع و میان‌رشته‌ای تلاش می‌کند شبکه پژوهشگران این حوزه را در رشته‌های مختلف، از علوم فنی و مهندسی، پزشکی و هنر تا علوم انسانی، گسترش داده و با خلق هسته‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، دانش تولید شده را به صنعت منتقل نماید.

نخستین دوره این کنفرانس در ۹ محور اصلی هوش مصنوعی، پردازش بازی‌های دیجیتال، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تعامل‌پذیری در بازی‌های دیجیتال، جنبه‌های فنی، الگوریتم‌ها و معماری‌های بازی‌های دیجیتال، گرافیک رایانه‌ای، اقتصاد، مدیریت و کسب‌وکار بازی‌های دیجیتال، ابعاد - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رفتاری و اجتماعی بازی‌های دیجیتال، هنر و طراحی بازی‌های دیجیتال - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و بازی‌های جدی و بازی وارسازی برگزار شد و اعضای کمیته علمی آن نماینده رشته‌هایی همچون علوم کامپیوتر، ارتباطات، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اعصاب، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - علوم شناختی، روانشناسی، علوم پزشکی، مدیریت، انیمیشن و سینما، علوم تربیتی و ریاضی بودند. در این کنفرانس، هشت کارگاه در سه محور فنی، هنری و طراحی و مطالعات بازی نیز برپا شد.

برای برگزاری این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رویداد، شورای سیاست‌گذاری متشکل از نمایندگان ۱۴ دانشگاه، هفت جلسه تشکیل داده و تمامی جزئیات - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اعلام شده در کارگاه‌ها و تحقیقات ارائه شده را بررسی کردند. چنین مراسم‌هایی می‌توانند به صنعت بازی در کشور و شاغلین این حوزه کمک شایانی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کنند تا این قشر از جامعه هم بتوانند از این تجارت میلیارد دلاری در دنیا سهم اندکی را داشته باشند. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone