🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40490.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

موبایل پرچمدار Honor V10 با رم 6 گیگابایتی رسماً معرفی شد

چند روزی است که منتظر معرفی رسمی پرچمدار «V10» از سوی برند Honor (زیرمجموعه هوآوی) هستیم و حالا کمپانی چینی رسماً از محصول مورد نظر رونمایی کرده است. موبایل آنر V10 که طراحی مشابهی با ...

چند روزی است که منتظر معرفی رسمی پرچمدار «V10» از سوی برند Honor (زیرمجموعه هوآوی) هستیم و حالا کمپانی چینی رسماً از محصول مورد نظر رونمایی کرده است.

موبایل آنر V10 که طراحی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مشابهی با نسل قبلی خود دارد، از سخت افزار پرچمداران خانواده میت 10 هوآوی بهره می برد و مدتی پس از عرضه در کشور چین، به سایر نقاط دنیا، احتمالاً با نام «V9 Pro» ارسال خواهد شد.

آنر V10 از چیپست قدرتمند کایرین 970 بهره مند است

Honor V10 به یک - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نمایشگر 5.99 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن +FHD مجهز شده که در آن مانند موبایل هوآوی میت 10، حسگر اثر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - انگشت پایین نمایشگر جای داده شده است. تلفن مذکور همچنین از چیپست هشت هسته ای قدرتمند کایرین 970 برخوردار است که برای پردازش امور مربوط به هوش مصنوعی، از یک واحد پردازش عصبی مجزا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - (NPU) بهره می برد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

دوربین اصلی پرچمدار آنر یک ماژول دوگانه است که با سنسورهای 16 مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - رنگی و 20 مگاپیکسلی مونوکروم قابلیت عکاسی پرتره را فراهم کرده و برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که V10 به صورت پیش فرض از اندروید 8 اوریو به همراه رابط کاربری EMUI 8 استفاده کرده، و از دو اسلات سیم کارت (که یکی از آنها نقش درگاه کارت حافظه را هم بر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - عهده دارد) بهره مند بوده و با وزن 172 گرم، به باتری 3750 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

گفتنی است محصول جدید آنر در سه مدل با فضای ذخیره سازی متفاوت عرضه می شود که دو نسخه از آنها با حافظه داخلی 64 گیگابایتی به همراه رم 4 یا 6 گیگابایتی، با قیمت 410 و 455 دلار به فروش می رسند و ورژن گران قیمت با حافظه 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی، برچسب - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قیمتی 530 دلاری خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone