🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40489.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سرانجام نسخه رسمی PlayerUnknown’s Battlegrounds برای موبایل تایید شد

به خاطر ساده تر بودن روند توسعه بازی های موبایل، بازار عناوین کلون روی اسمارت فون ها بسیار داغ است. کافیست عنوانی به محبوبیت برسد تا سازندگان اپ ها سعی کنند با ساختن بازی های ...

به خاطر ساده تر بودن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - روند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - توسعه بازی های موبایل، بازار عناوین کلون روی اسمارت فون ها بسیار داغ است. کافیست عنوانی به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - محبوبیت برسد تا سازندگان اپ ها سعی کنند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با ساختن بازی های مشابه پولی به جیب بزنند. حالا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هم قرعه به نام PlayerUnknown’s Battlegrounds افتاده است.

عنوان PUBG یکی از پر سر و صداترین بازی های امسال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بوده و در کمتر از یک سال توانسته بیش از 21 میلیون نسخه روی کامپیوتر بفروشد

این عنوان سبک بتل رویال که چند ماه پیش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برای رایانه های شخصی منتشر شد، به خاطر موفقیت های عجیبش به هدف خوبی برای سازندگان تبدیل گشت و تاکنون شاهد چند عنوان کلون از آن روی موبایل ها بوده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ایم که عمدتا هم کیفیت لازم را ندارند. اما به نظر می رسد که وقتش شده با کلون های بی کیفیت این بازی خداحافظی کنیم.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، کمپانی معروف Tencent با همکاری سازنده اصلی بازی درصدد است تا پورت PUBG را روی موبایل منتشر کند. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - البته بازی برای عرضه در چین تایید شده و فعلا خبری از انتشار جهانی نیست. اما با توجه به سیاست های پیشین Tencent می توانیم امیدوار باشیم که پورت PUBG را در بقیه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کشورها نیز ببینیم.

آن ها قبلا برای پورت بازی معروف League of Legends برای موبایل هم همین برنامه را پیش گرفته بودند. در هر صورت میان کلون های بی کیفیت از PUBG، پورت رسمی بازی روی تلفن های هوشمند آن هم توسط یک کمپانی معروف می تواند خبر خوبی باشد. بد نیست بدانید هنوز تاریخ عرضه ورژن موبایل PUBG مشخص نشده است.

بیشتر خوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone