🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40488.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

باگ جدید iOS 11: دو کلمه پرکاربرد دیگر شناسایی نمی شوند

به نظر می رسد که iOS 11 میانه خوبی با تایپ ندارد چرا که پس از حرف «I» حالا دو کلمه پرکاربرد دیگر را هم تشخیص نمی دهد. باگ جدید این سیستم عامل هنگام تایپ ...

به نظر می رسد که iOS 11 میانه خوبی با تایپ ندارد چرا که پس از حرف «I» حالا دو کلمه پرکاربرد دیگر را هم تشخیص نمی دهد.

باگ جدید این سیستم عامل هنگام تایپ «it»، آن - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را به عنوان یک کلمه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - غیر معتبر شناسایی کرده و به صورت خودکار با «I.T» جایگزین می کند. همین مشکل در مورد کلمه «is» هم وجود دارد و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سیستم به جای آن واژه «I.S» را به کاربر پیشنهاد می کند.تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر چالدران استان آذربایجان غربیکاربران گزارش کرده اند که مشکل مذکور با ریبوت هم حل نشده و برای برطرف کردن آن باید از منوی Settings وارد General - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شده و در قسمت Keyboard وارد Text Replacemen شوید. در این قسمت با تنظیم کردن کلمات it و is به عنوان واژه های معتبر  این مشکل احتمالا حل خواهد شد.

اگر با انجام مراحل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بالا کماکان - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با این مساله مواجه بودید، در بخش Keyboard قابلیت تصحیح خودکار را غیرفعال کنید. احتمالا اپل در آینده نزدیک با ارائه یک آپدیت نرم افزاری این باگ را برطرف کند و در آن زمان می توانید مجددا قابلیت فوق را فعال کنید.

لازم به یادآوری است - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که کوچکترین مشکل iOS از چشم کاربران تیزبین این سیستم عامل پنهان نمی ماند، برای مثال طرفداران تیم فوتبال «اوهایو» باگی که در iOS حرف «I» را با «[?]A» جایگزین - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می کرد را در برابر چشمان 105 هزار تماشاگر به تمسخر گرفتند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone