🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39094.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اگزینوس 9810 رسماً معرفی شد؛ برگ برنده سامسونگ در دنیای هوش مصنوعی

سامسونگ سال جدید میلادی را با معرفی رسمی و نمایش قابلیت های جدیدترین چیپست موبایل خود به نام «اگزینوس 9810» آغاز کرد، محصولی که چندی پیش اطلاعاتش به صورت نیمه رسمی فاش شده بود. فارغ ...

سامسونگ سال جدید میلادی را با معرفی رسمی و نمایش قابلیت های جدیدترین چیپست موبایل خود به نام «اگزینوس 9810» آغاز کرد، محصولی که چندی پیش اطلاعاتش به صورت نیمه رسمی فاش شده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - بود.

فارغ از ادعاهای همیشگی مبنی بر ارتقاء قابل توجه عملکرد، سامسونگ به قابلیت های پیشرفته شبکه های عصبی و یادگیری عمیق در اگزینوس 9810 اشاره می کند که تشخیص چهره و شناسایی اشیاء درون تصاویر را به شکل بهینه تری ممکن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - می سازد. البته همچنان مشخص نیست آیا هوش مصنوعی درون طراحی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - چیپست نهادینه شده یا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - صرفاً با سخت افزاری بهینه تر نسبت به قبل برای پردازش های هوش مصنوعی روبرو هستیم.

به گفته سامسونگ یکی از مهم ترین مزایای چیپست جدید آنها «فیلترهای چهره واقعی و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - امنیت بیشتر برای بازگشایی دستگاه از طریق چهره» است، یعنی تقریباً همان چیزی که در آیفون 10 و قابلیت های انیموجی و فیس آیدی می بینیم.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان

اگزینوس 9810 که به احتمال قریب به یقین در بطن گلکسی اس 9 قرار می گیرد، معماری آشنای چیپست های موبایل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - را تکرار کرده است؛ یعنی چهار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - هسته پر قدرت که با فرکانس حدود 2.9 گیگاهرتز کار می کنند، و چهار هسته کم مصرف که با اجرای فعالیت های سبک به افزایش شارژدهی دستگاه کمک خواهند نمود. سامسونگ احتمالاً از هسته های کورتکس A75 و A55 کمپانی ARM در چیپست جدید خود بهره گرفته است.

عملکرد اگزینوس 9810 در حالت چند هسته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - ای 40 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - درصد بهبود یافته است

اگزینوس 9810 بر اساس نسل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - دوم فناوری 10 نانومتری سامسونگ تولید شده تا در زمینه مصرف انرژی بهینه تر از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - همیشه عمل کند. سامسونگ می گوید قدرت پردازش تک هسته ای این چیپست دو برابر شده و در حالت چند هسته ای هم 40 درصد بهتر از قبل است. این چیپست واحد پردازش ایمن جداگانه ای را هم برای مدیریت داده های شخصی حساس و اطلاعات بیومتریک (مانند اسکن های چهره، عنبیه و اثر انگشت) در اختیار دارد.

مودم LTE درون این چیپست نخستین نمونه با فناوری تجمیعی 6CA است که می تواند - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - روی کاغذ، سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه را برای کاربر به ارمغان بیاورد. سامسونگ همچنین عکاسی و فوکوس بدون تأخیر، فیلمبرداری 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - فناوری های تثبیت تصویر جدید را نوید می دهد که البته پیاده سازی آن در دیوایس نهایی به فاکتورهای متعددی وابسته خواهد بود.

گفتنیست اگزینوس 9810 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - در کنار چیپست جدید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 قرار می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر بندرترکمن استان گلستان - گیرد تا رقابت پرچمداران در سال 2018 را به سطح جدیدی برساند. سامسونگ اعلام کرد تولید انبوه این چیپست را آغاز کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone