تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16638.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کلادفلر و معرفی ابزار «بات آنالیتیکس» برای شناسایی و تحلیل بات‌های درون سایت

کلادفلر به تازگی از یک ابزار به نام «بات آنالیتیکس» رونمایی کرده که جزئیات زیادی درباره بات‌های موجود روی سایت در اختیار افراد قرار می‌دهد و می‌توان آن‌ها را به عنوان بات‌های مناسب و نامناسب ...

کلادفلر به تازگی از یک ابزار به نام «بات آنالیتیکس» رونمایی کرده که جزئیات زیادی درباره بات‌های موجود روی سایت در اختیار افراد قرار می‌دهد و می‌توان آن‌ها را به عنوان بات‌های مناسب و نامناسب دسته‌بندی کرد.

اگرچه بات‌ها شهرت خوبی در فضای آنلاین ندارد، اما تمام آن‌ها مخرب - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نیشابور استان خراسان - نیستند و بسیاری از سرویس‌های مفید از بات‌ها استفاده می‌کنند. اگر یک بات مخرب - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نیشابور استان خراسان - نباشد، می‌توان به آن اجازه داد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نیشابور استان خراسان - که از سایت بازدید کند و نیازی به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نیشابور استان خراسان - مسدودسازی آن نیست.

در مقابل بات‌های نامناسب موجودات ناخواسته‌ای محسوب می‌شوند که می‌توانند برای سایت‌ها دردساز شوند. با وجود چنین موضوعی، بات‌ها تقریبا ۴۰ درصد از ترافیک آنلاین را نمایندگی می‌کنند، بنابراین مسدودسازی یا مجاز دانستن آن‌ها کار ساده‌ای نیست. در این زمان ابزار بات آنالیتیکس کلادفلر وارد عمل می‌شود.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نیشابور استان خراسان

مدیر محصول بخش مدیریت بات کلادفلر، «بن سالومون» اعلام کرده:

«از امروز ما تعداد بات‌هایی که به سایت شما دسترسی پیدا می‌کنند را نشان می‌دهیم. شما می‌توانید این بات‌ها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نیشابور استان خراسان - را با استفاده از ابزار جدیدی به نام بات آنالیتیکس مشاهده کنید. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نیشابور استان خراسان - این ابزار سریع و دقیق بوده و حاوی اطلاعات است. شما می‌توانید اطلاعات را بدون هیچ مشکل و کندی برای مدت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نیشابور استان خراسان - زمان یک ماه مشاهده کنید.

برای دستیابی به این هدف، ما داده‌ها را در معرض دید GraphQL قرار می‌دهیم و آن‌ها را با فناوری بیت‌ریت تطبیق‌پذیر (ABR) جفت می‌کنیم تا به صورت پویا بارگذاری شوند. اگر کاربری هم اکنون دارای قابلیت مدیریت بات در حساب کلادفلر خود باشد، بات آنالیتیکس درون سرویس وی قرار می‌گیرد.»

ابزار بات آنالیتیکس در تب فایروال در داشبورد کلادفلر در دسترس خواهد بود. سازمان‌ها بدون مدیریت بات تنها می‌توانند نگاهی به ترافیک بات‌ها داشته باشند که البته همین ویژگی برای آن‌ها کفایت می‌کند.

ادمین سایت‌ها می‌توانند میزان بازدید خودکار سایت خود - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر نیشابور استان خراسان - را مشخص کنند. اگرچه نمی‌توان همه بات‌ها را مسدود کرد، اما با ایجاد محدودیت می‌توان پهنای باند بیشتری در اختیار بازدیدکنندگان واقعی قرار داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone