🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39097.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی Tiny Bubbles؛ حباب های رنگی

موفقیت یک بازی با وجود تمام ویژگی های خوبش، نکته منفی بزرگ دارد؛ مخاطب را بد عادت می کند. سازنده به دنبال سود است و وقتی که استقبال زیاد بازیکن ها را میبیند، جای پرداخت ...

موفقیت یک بازی با وجود تمام ویژگی های خوبش، نکته - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - منفی بزرگ دارد؛ مخاطب را بد عادت می کند. سازنده به دنبال سود است و وقتی که استقبال زیاد بازیکن ها را میبیند، جای پرداخت به المان های خلاقانه به ساخت کلون ها - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - روی می آورد. البته فقط هم نباید خود توسعه دهنده را مقصر بدانیم و بخشی دیگر به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سلیقه خود مخاطبین برمی گردد.

تقریبا تمام سبک های بازی های موبایل در دوره ای این مشکل را تجربه کرده اند و Tile-Matching هم از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این قاعده مستثنی نیست. سبکی که بعد از موفقیت های فراوان کندی کراش یک رویه کاملا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تکراری را طی کرد و در طول این سال ها، شاید تعداد بازی های خلاقانه ای که از این سبک دیده ایم به انگشت های دو دست هم نرسد.

Tiny Bubbles جزو همین معدود عناوین است. بازی احتمالا به خاطر پیچیدگی های بیشترش حتی نتواند موفقیت های بعضی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کلون های کندی کراش که این روزها شمارش شان از دست مان در رفته را تکرار کند ولی به واسطه مکانیزم های استثنایی گیم پلی به راحتی خلاقانه ترین بازی سبک Tile-Matching بعد از عرضه کندی کراش است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

تازگی در تک تک لحظه های بازی موج می زند و برخلاف دیگر عناوین این سبک که بعد از مدتی خسته کننده می شوند ولی Tiny Bubbles پس از چند ساعت پیاپی نیز همچنان می تواند جذابیت خودش را حفظ می کند و شاید تنها عامل بازدارنده، فسفرهای بیشتری باشد که نسبت به دیگر بازی های Tile-Matching باید بسوزانید.

با وجود اینکه بازی فعلا در مرحله آزمایشی به سر می برد و با توجه به صفحه استیم آن - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در چند روز آتی می توانیم منتظر انتشارش باشیم اما همین نسخه بتا Tiny - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - Bubbles هم به قدری خوب است که ساخته Pine Street Codeworks را می توانیم بهترین اپلیکیشن دیده نشده پارسال بنامیم.

عنوانی که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با توجه به افتخارآفرینی های زیاد و جایزه های فراوانی که برده انتظار داشتیم هیاهوی بیشتری پیرامونش باشد اما انگار استودیوی ساخته Pine Street Codeworks ترجیح داده بعد از درخشش های Tiny Bubbles، عنوانش را در سکوت پیش برده و برای عرضه آماده کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

مکانیزم های پایه Tiny Bubbles همانند دیگر عناوین سبک Tile-Matching است. یعنی اگر چند جسم مشابه کنار یکدیگر قرار بگیرند آن ها ناپدید شده و امتیاز به دست می آورید. اما تفاوت بزرگ Tiny Bubbles با بقیه بازی های مشابهش چگونگی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گذاشتن این اجسام پیش هم هست.

محیط بازی از حباب هایی تشکیل شده که عمدتا بی رنگ هستند. در هر مرحله، بازی به شما چند رنگ می دهد که - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می توانید با آن ها این حباب ها را رنگی کنید. اگر چند حباب رنگی شبیه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پیش یکدیگر باشند، آن ها ترکیده و یک قدم به موفقیت نزدیک می شوید.

در واقع بازی یک - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قدم فراتر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از کندی کراش رفته است. در کندی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کراش کنترل مستقیم روی جایگاه آب نبات ها ندارید و تنها با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ناپدید کردن درست آن ها - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می توانید آب نبات های مشابه بیشتری را کنار هم بفرستید. در صورتی که در Tiny Bubbles شما از همان ابتدا رنگ حباب ها را مشخص می کنید.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

ترکیب این المان با محدودیت ها و ویژگی های جدیدی که سازنده بعدها اضافه می کند باعث شده تا بازی خیلی زود به ورطه تکرار نیافتد؛ گاهی اوقات رنگ های یک حباب را ترکیب می کنید تا رنگ جدید به دست بیاید، بعضی وقت ها با قیچی دیواره بین حباب ها را از بین ببرید و در دیگر موقعیت ها از قدرت های مختلف کمک می گیرید.

در کنار گیم پلی جذاب و خلاقانه بازی، موسیقی و گرافیک Tiny Bubbles هم نقش زیادی روی افزایش جذابیت این عنوان ایفا می کنند. طراحی دلنشین محیط ها به راحتی دل تان را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می رباید و آهنگ هایی و صداهایی که می شنوید نیز به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خوبی با جو بازی هماهنگ هستند.

Tiny Bubbles یک تجربه فراموش نشدنی از سبک به کلیشه افتاده Tile-Matching را به بازیکن ها هدیه می دهد. عنوانی که با وجود گیم پلی به مراتب سخت تر خود نسبت به دیگر بازی های هم سبکش اما همچنان می تواند شما را معتاد به کنار یکدیکر گذاشتن اجسام مشابه کند.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

Tiny Bubbles

سازنده: Pine Street Codeworks قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - عامل: اندروید حجم: 75 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone