🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41592.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل از سامسونگ خواسته تا برای محکومیت کوالکام به مقامات کره ای فشار بیاورد

بنابر گزارشی تازه، اپل احتمالاً از سامسونگ خواسته تا با فشار آوردن به رگولاتوری های کره جنوبی، به بازرسی از کوالکام سرعت ببخشد. بنابر مستندات ارائه شده از سوی کوالکام به دادگاه، هدف اپل از ...

بنابر گزارشی تازه، اپل احتمالاً از سامسونگ خواسته تا با فشار آوردن به رگولاتوری های کره جنوبی، به بازرسی از کوالکام سرعت ببخشد. بنابر مستندات ارائه شده از سوی کوالکام به دادگاه، هدف اپل از این کار، کاهش هزینه طلب شده بابت لایسنس های این کمپانی غول تولید کننده چیپست است.

بلومبرگ در گزارشی می نویسد که یکی از سران ارشد اپل (احتمالاً تیم کوک)، دو سال پیش در کنفرانسی واقع در ایالت آیداهو صحبت هایی با همتای خود در سامسونگ داشته است. مدیر سامسونگ نیز احتمالاً لی جائه-یونگ، نایب رییس هیئت مدیره این کمپانی بوده است که اخیراً به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خاطر فساد مالی متهم شناخته شد و به زندان رفت.

اینطور نیست که - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دو کمپانی، عشق گمشده ای برای یکدیگر داشته باشند. سامسونگ و اپل برای سالیان متمادی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - درگیر مجادلات حقوقی خاص خود بر سر پتنت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های گوناگون بوده اند. با این همه، ارتباط میان این دو کمپانی میلیاردها دلار روانه جیب سامسونگ و اپل می کند و ضمناً سامسونگ یکی از متحدین اپل در پرونده حقوقی دیگری علیه کوالکام به حساب می - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آید.

کوالکام در مستندات تازه خود برای دادگاه می گوید که مدیر اپل، سامسونگ را فشار آوردن بیشتر به رگولاتوری های کره جنوبی ترغیب - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کرده تا روند بررسی پرونده کوالکام سرعت بیشتری بیابد و بازرسی از آن آغاز شود؛ مسئله ای که کوالکام از سال 2014 در برابر آن ایستادگی کرده است. ظاهراً این مدیر اپل از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - جمله «ستیزه جو تر شوید» در مقابل - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مدیر سامسونگ استفاده کرده است.

در دسامبر 2016، کوالکام حکم پرداخت - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 912.34 میلیون دلار به عنوان غرامت را از کمیسیون مبادلات منصفانه کره دریافت کرد و ضمناً از کمپانی خواسته شد که روند فروش چیپ ها و فروش لایسنس پتنت هایش را بهبود ببخشد. کوالکام به دنبال دادگاه تجدید نظر بود که در دادگاه عالی سئول با آن مخالفت شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone