🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41594.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی Sonos هم با معرفی اسپیکر One، وارد بازار اسپیکرهای هوشمند شد

با وجود بازیگرانی مانند آمازون، گوگل و اپل، بازار اسپیکرهای هوشمند به سرعت در حال رشد است و حالا نوبت به Sonos رسیده تا وارد رقابتی با این کمپانی ها شود. Sonos به تازگی از ...

با وجود بازیگرانی مانند آمازون، گوگل و اپل، بازار اسپیکرهای هوشمند به سرعت در حال رشد است و حالا نوبت به Sonos رسیده تا وارد رقابتی با این کمپانی ها شود. Sonos به تازگی از اسپیکر Sonos One رونمایی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کرده که از طریق میکروفون های دوربرد، امکان صحبت با دستیار صوتی الکسا را فراهم می آورد. این اسپیکر قیمتی معادل 199 دلار دارد و در تاریخ 24 اکتبر امسال روانه بازار می شود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

گذشته از دستیار الکسا، Sonos قصد دارد در سال 2018 میلادی پشتیبانی از گوگل اسیستنت را هم به One بیاورد. آمازون موزیک، پاندورا، iHeart Radio و دیگر سرویس های استریم موسیقی نیز روی این اسپیکر پشتیبانی می شوند؛ با این همه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سرویس هایی مانند اسپاتیفای و اپل موزیک از همان ابتدا به صورت صوتی قابل کنترل نیستند. تا زمانی که پشتیبانی از کنترل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - صوتی روی این سرویس ها اضافه شود، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کاربران می توانند از اپلیکیشن موبایل Sonos یا اپلیکیشن خود اسپاتیفای بهره ببرند.

اگرچه اسپیکر Sonos One از همین حالا بسیار نویدبخش به نظر می رسد اما آمازون و گوگل هر دو تمرکز بیشتری روی افزایش کیفیت دارند. آمازون اکوی جدید کیفیت صدای بهتری نسبت به پیشینیان دارد و گوگل هم ظاهراً مشغول توسعه اسپیکری گران قیمت تر به نام Home Max است. اپل هم بارها تاکید ورزیده که هوم پاد جدید، هنگام عرضه در ماه دسامبر کیفیت صوتی بهتری نسبت به هر رقیب دیگر خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر برفین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
منطقه کوی فردوسی میانه تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در کوی فردوسی شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone