🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33234.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گاراژ محل تولد گوگل را به صورت سه بعدی ببینید

این روزها مصادف با جشن تولد ۲۰ سالگی گوگل است و این شرکت به همین مناسبت امکان مشاهده سه بعدی اولین دفتر کارشان در گاراژ منلو پارک را برای کاربران فراهم کرده است. شرکت گوگل ...

این روزها مصادف با جشن تولد ۲۰ سالگی گوگل است و این شرکت به همین مناسبت امکان مشاهده سه بعدی اولین دفتر کارشان در گاراژ منلو پارک را برای کاربران فراهم کرده است.

شرکت گوگل ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ تشکیل شد اما مدتهاست جشن - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تولد خود را ۲۷ سپتامبر مصادف با ۵ مهرماه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جشن می‌گیرد. در اولین سال تاسیس، اعضای گوگل در گاراژی متعلق به رئیس کنونی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یوتوب حضور داشتند.

تور مجازی گوگل در بخش Street View این محل را بازسازی کرده است. اگر سری به اولین محل کار گوگل در این تور مجازی بزنید، ایستر اگ‌های متعددی خواهید دید. مثل دوچرخه‌ی گوگل، نشان دوگلر، کلاه نوگلر و ایستر اگ‌های متعدد دیگر.

علاوه بر این، در بخشی دیگر از جشن تولد ۲۰ سالگی گوگل، این شرکت با ارائه‌ی ویدیویی، معروف ترین جست و جوهای ۲۰ سال گذشته را به نمایش گذاشته است.

گذشته از همه‌ی این‌ها، گوگل برای جشن ۲۰ سالگی خود ویژگی‌های جدیدی برای سرویس‌های خود ارائه کرد. به عنوان مثال حالا دیسکاور در نسخه‌ی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موبایل Google.com توجه بیشتری روی هوش مصنوعی دارد و نتایجی مختص با جست و جو‌های هر کاربر را به نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این به نظر می‌رسد که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شرکت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گوگل قصد دارد برای بخش Images در نسخه‌ی دسکتاپ، طراحی جدیدی را به کار بگیرد. این در حالیست که نسخه‌ی موبایل وبسایت این شرکت آمریکایی قرار است Google - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Lens را به گزینه‌های خود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اضافه کند.

این موضوع به این معنیست که استوری‌های AMP -چه از طرف صاحب اصلی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - عکس و چه ایجاد شده توسط - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هوش مصنوعی- علاوه بر بخش جست - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و جو، روی تصاویر هم نمایش داده خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone