🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33236.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سرفیس استودیو ۲ در گیک بنچ رویت شد

مایکروسافت از سرفیس استودیو در مراسم ویژه‌ی ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۶ رونمایی کرد. از آن زمان به بعد، مایکروسافت هیچ بروزرسانی سخت افزاری روی این کامپیوتر یکپارچه اجرا نکرد. البته شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی ...

مایکروسافت از سرفیس استودیو در مراسم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پاوه استان کردستان - ویژه‌ی ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۶ رونمایی کرد. از آن زمان به بعد، مایکروسافت هیچ بروزرسانی سخت افزاری روی این کامپیوتر یکپارچه اجرا نکرد. البته شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی سرفیس استودیو ۲ جدیدی که با اسم رمز کاپیتولا شناخته می‌شد به وجود آمده بود و انتظار می رفت امسال یا سال آینده عرضه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پاوه استان کردستان - شود.

حالا یکی از مواردی که می‌تواند دلیلی باشد بر عرضه‌ی زودهنگام سرفیسی جدید، این است که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پاوه استان کردستان - همه‌ی مدل‌های سرفیس استودیو، از ارزان قیمت ترین تا گران ترینشان به فروش رفته‌اند و خبری از آن‌ها در فروشگاه مایکروسافت نیست.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پاوه استان کردستان

امروز، بنچمارکی از سرفیس استودیو ۲ در وبسایت Geekbench مشاهده شد و بنابر مشخصات سخت افزاری که این وبسایت ارائه کرده بود، سرفیس استودیو ۲ بعدی احتمالا از پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل i7 استفاده خواهد کرد و ۳۲ گیگابایت رم خواهد داشت. این کامپیوتر یکپارچه توانسته امتیاز ۴۶۸۰ را در بخش تک هسته‌ای و امتیاز ۱۵۹۱۵ را در بخش چند هسته‌ای به خود اختصاص دهد.

استفاده از این پردازنده شاید برای طرفداران مایکروسافت نا امید کننده باشد. چرا که رقیب بزرگ مایکروسافت یعنی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پاوه استان کردستان - اپل، برای کامپیوتر‌های AIO خود از پردازنده‌ی Core i9 و پردازنده‌های Xeon استفاده کرده.

انتظار می‌رود مایکروسافت در مراسمی که ماه آینده برگزار می‌شود، از سرفیس‌های جدید خود رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone