🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35933.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

موبایل اقتصادی ال جی K30 با قیمتی گرانتر از حد انتظار معرفی شد

به تازگی کمپانی ال جی موبایل اقتصادی خود یعنی ال جی K30 را در آمریکا معرفی کرده که در ادامه مشخصات آن را با شما در میان می گذاریم. گوشی ال جی K30 گجت کاملاً ...

به تازگی کمپانی ال جی موبایل اقتصادی خود یعنی ال جی K30 را در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آمریکا معرفی کرده که در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ادامه مشخصات آن را با شما در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - میان می گذاریم.

گوشی ال جی K30 گجت کاملاً جدیدی نیست و در واقع همان مدل K10 بوده که در سه ماهه‌ی اول سال - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - میلادی عرضه شده بود. با این حال مدل جدید از لحاظ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مشخصات کمی بهتر شده و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به همین دلیل قرار است با اسم دیگری روانه ی بازار شود.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی
موبایل های K8 و K10

گوشی مذکور از یک صفحه‌ نمایش ۵.۳ اینجی با رزولوشن اچ دی برخوردار است و یک چیپست اسنپدراگون ۴۲۵ در آن تعبیه شده است. ضمن اینکه ۲ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رم و ۳۲ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حافظه‌ی داخلی در آن تعبیه شده است. این در حالی است که مدل K10 تنها از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

موبایل اقتصادی یاد شده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند که فوکوس خودکار تشخیص - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فاز در آن تعبیه شده و کیفیت تصویربرداری را افزایش می‌دهد. ضمن اینکه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم نقش دوربین سلفی را در این موبایل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ایفا می‌کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

ال جی K30 یک باتری به ظرفیت ۲۸۸۰ میلی آمپر ساعت دارد که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. تعبیه شدن حسگر اثر انگشت در بدنه‌ی پشتی موبایل و نصب شدن پیش فرض سیستم‌عامل اندروید ۷.۱ نوقا از دیگر مشخصات این موبایل نه چندان جدید است.

با اینکه موبایل مذکور از لحاظ مشخصات در سطح موبایل‌های اقتصادی است اما قمیتش کمی بالاست چرا که اصولاً - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - موبایل‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اقتصادی قیمتی کمتر از ۲۰۰ دارند. این گوشی جدید که تنها مدل مشکی رنگ آن موجود است به نرخی معادل ۲۲۵ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دلار عرضه می‌شود.

البته کاربران می‌توانند تقریباً با هزینه کردن همین مبلغ، موبایل نوکیا 6 سال ۲۰۱۷ را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - خریداری کرده و از ویژگی‌های بهتر آن استفاده کنند.

تماشا کنید: نگاه نزدیک به K8 و K10؛ میان رده های جدید ال جی در CES 2017

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone