🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30535.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی هواوی از میت‌بوک لمسی ۱۳ اینچی با پردازنده نسل هشتم اینتل

هواوی از یک لپ تاپ لمسی سبک و ظریف رونمایی کرده که از پردازنده قدرتمند اینتل، پردازشگر گرافیکی انویدیا و حسگر اثر انگشت برخوردار است. میت بوک ۱۳ اینچی همانطور که از نام آن برمی ...

هواوی از یک لپ تاپ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوانسار استان اصفهان - لمسی سبک و ظریف رونمایی کرده که از پردازنده قدرتمند اینتل، پردازشگر گرافیکی انویدیا و حسگر اثر انگشت برخوردار است.

میت بوک ۱۳ اینچی همانطور که از نام آن برمی آید از نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می برد که ۸۸ درصد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوانسار استان اصفهان - از پنل جلو را به خود اختصاص داده و قابلیت شناسایی فرمان های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوانسار استان اصفهان - لمسی را دارد. این صفحه نمایش با زاویه دید ۱۷۸ درجه ای و روشنایی ۳۰۰ نیتی از گاموت رنگی ۱۰۰ درصدی sRGB  پشتیبانی کرده و حاشیه های کناری آن تنها ۴.۴ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوانسار استان اصفهان - میلی متر عرض دارند.

پیکربندی های در نظر گرفته شده برای میت بوک ۱۳ اینچی شامل پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5-8265U در کنار کارت گرافیک ۲ گیگابایتی انویدیا جی فورس MX150 و یا پردازنده نسل هشتم Core i7-8565U در کنار پردازشگر گرافیکی UHD Graphics 620 است. به گفته هواوی این پردازنده ها نسبت به نسل قبل ۴۰ درصد کارایی بالاتری را به ارمغان می آورند. این دستگاه از نظر حافظه نیز به ۸ گیگابایت رم LPDDR3 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوانسار استان اصفهان

وظیفه نقل و انتقال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوانسار استان اصفهان - داده بر عهده دو پورت USB C، بلوتوث ۵، وای فای دو بانده و فناوری هواوی شَیر ۳.۰ بر پایه چیپ های nfc قرار دارد. این فناوری قابلیت انتقال هزار تصویر در کمتر از ۲ دقیقه و یک ویدیو یک گیگابایتی در ۳۴ ثانیه را دارد. باتری ۴۲ وات ساعتی امکان مشاهده ۱۰ ساعت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوانسار استان اصفهان - ویدیوی مداوم را فراهم می کند.

از مشخصات دیگر باید به دو اسپیکر، فناوری دالبی اتموس و وبکم یک مگاپیکسلی اشاره کرد که برخلاف میت بوک ایکس پرو زیر صفحه کلید نرفته و بالای نمایشگر قرار دارد. ضخامت میت بوک ۱۳ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوانسار استان اصفهان - اینچی از ۱۴.۹ میلی متر فراتر نرفته و تنها ۱.۲۸ کیلوگرم وزن دارد.

میت بوک ۱۳ اینچی طی ماه آینده و در رنگ های نقره ای، خاکستری و صورتی از راه می رسد اما کمپانی چینی هنوز - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر خوانسار استان اصفهان - به قیمت آن اشاره نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone