🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21109.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هکرهای کره شمالی با سواستفاده از بحران کرونا دامنه حملات را گسترش داده‌اند

گروه هک منتسب به کره شمالی به نام «لازاروس» (Lazarus) با سوء استفاده از شیوع ویروس کرونا دامنه حملات را به منظور سرقت رمزارز از معامله کنندگان کره جنوبی گسترش داده‌اند. متخصصان امنیت سایبری روز ...

گروه هک منتسب به کره شمالی به نام «لازاروس» (Lazarus) - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان - با سوء استفاده از شیوع ویروس کرونا دامنه حملات را به منظور سرقت رمزارز از معامله کنندگان کره جنوبی گسترش داده‌اند.

متخصصان امنیت سایبری روز دوشنبه گفته‌اند گروه هکری لازاروس، که گفته می‌شود توسط دولت کره شمالی پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان - می‌شود، در بحبوحه کرونا با هدف سرقت رمزارز به معامله کنندگان رمزارز کره جنوبی حمله کرده است. این گروه قصد دارد دامنه حملات خود را به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان - کشورهای دیگر از جمله ایالات متحده آمریکا نیز گسترش دهد.

شرکت امنیت سایبری «ESTsecurity» هشدار داده است که گروه هکری لازاروس در حال افزایش حملات سایبری طولانی و هدفمند خود موسوم به APT است که هکرها بوسیله آن با مخفی کاری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان - به دنبال نفوذ به شبکه‌ها هستند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان

شرکت یاد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان - شده می‌گوید یکی از روش‌هایی که هکرها می‌توانند به کمک آن به شبکه یا اکانت صرافی نفوذ کنند، ارسال ایمیل با فایل پیوست مخرب و معرفی کردن خود از طرف نهادهای قانونی و دولتی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان - است. هکرهای کره شمالی با استفاده از همین روش ایمیل‌هایی مخرب تحت عنوان «قراردادهای توسعه نرم افزار بلاکچین» به قربانیان ارسال کرده‌اند.

شرکت ESTsecurity می‌گوید گروه لازاروس برای حمله به شرکت‌ها و موسسات خارجی از ایمیل‌های مخرب پیشنهاد کار استفاده می‌کند و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان - با استفاده از همین روش معامله کنندگان رمزارز در کره جنوبی را هدف قرار داده است.

به گفته شرکت امنیت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان - سایبری مذکور، این گروه به آژانس‌های امنیتی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان - و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان - همچنین شرکت‌های هوافضای آمریکا حمله کرده است. ماه مارس دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا بیست آدرس بیت کوین مربوط به دو شخص وابسته به گروه لازاروس را در لیست تحریم‌ها قرار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان - داد.

گروه لازاروس متهم است از سال ۲۰۱۸ بیش از ۵۰۰ میلیون دلار رمزارز سرقت کرده است. یکی از متخصصان امنیتی سازمان ملل کره شمالی را متهم کرده که با استفاده از سرقت پول بی‌پشتوانه و رمزارز به دنبال دور - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قروه استان کردستان - زدن تحریم‌های اقتصادی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone